دکتر مجید بهرامی
فارغ التحصیل پاسخگویی از لندن
نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی،
آیوین آکادمی اولین پلتفرم تخصصی آموزش مرکز تماس است
شما در آیوین آکادمی میتوانید مهارتها و تواناییهای لازم برای تبدیل شدن به یک کارشناس ارتباط با مخاطب حرفهای را کسب کنید و در مسیر یک ارتباط طلایی قدم بردارید.
اگر به دنبال تقویت دانش و مهارتهای ارتباطی و فنی خود در مسیر ارتباط بهتر با مشتریان و مخاطبانتان هستید،مسیر طلایی آیوین آکادمی را دنبال کنید.
مرکز تماس جایی برای تبدیل شدن به نسخه بهتری از خودتان!
زنده بودن یا زنده نبون! مساله این است
قلب تپنده هر کسب و کاری همینجاست!
همه چیز درباره شروع یک ارتباط خوب و با کیفیت!
مطالعه منابع به روز و غنی درباره ارتباط با مشتریان، یکی از الزامات تبدیل شدن به یک متخصص حرفهای ارتباط با مخاطب و تجربه مشتری است. شما در آیوین آکادمی میتوانید به روزترین کتابها و رفرنسهای آموزشی مرکز تماس را دانلود و مطالعه نمایید.
هشتم الی دوازدهم بهمن ماه
همراه با ارائه گواهینامه معتبر
نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی،