Vonage کمپین تجاری جدیدی را راه اندازی کرد.

Vonage کمپین تجاری جدیدی را راه اندازی کرد.

Vonage یک کمپین تجاری جدید با نام Vonage Does That راه اندازی کرده است تا به خریداران تجاری کمک کند بفهمند Vonage امروز کیست و چگونه Vonage ارتباطاتی را می سازد که تعامل مشتریان و وفاداری به آن تجارت و بیزینس را تقویت می کند.

این کمپین از رویکرد داستان گویی و استفاده از موارد جذاب برای ایجاد تغییر در درک نام تجاری Vonage استفاده می کند و همچنین بر برنامه های کاربردی در دنیای واقعی برای راه حل های Vonage تمرکز می کند.

در زمانی که ارتباط کارکنان و مشارکت مشتریان در سراسر جهان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد ، این کمپین نشان می دهد که چگونه فناوری های Vonage بسیاری از برنامه ها ، نرم افزارها و ابزارهای ارتباطی تجاری را که مردم هر روز از طریق  ارتباطات یکپارچه و مرکز تماس استفاده می کنند ، تقویت می کند.

جوی کورسو ، مدیر بازاریابی Vonage  گفت: این استراتژی دوگانه است.

اول این است که به کسب و کارها کمک کند تا به سادگی بفهمند چگونه Vonage سازمان ها را مجبور می کند تا کارکنان را به یکدیگر متصل کرده و مشتریان را به روش های ملموس و معنادار درگیر کنند.

بدون تردید این مناطق مهمترین مشاغل در سراسر جهان هستند زیرا نیاز به کار ترکیبی افزایش می یابد و تقاضا برای ایجاد راه حل هایی برای تعامل با مشتریان به شیوه های جدید افزایش می یابد.

کورسو در ادامه گفت که: دوم یک تغییر مداوم در درک نام تجاری است. Vonage یک برند شناخته شده و قابل احترام است ، اما همچنین یک برند تجاری است که از یک ارائه دهنده تلفن مخابراتی مسکونی به یک ارائه دهنده ابر ارتباطات B2B پیشرو تبدیل شده است.

این کمپین تبلیغاتی واقعاً هر دو ماموریت را به زیبایی انجام می دهد.

با هدف قرار دادن تصمیم گیرندگان و توسعه دهندگان کسب و کار ، رویکرد کمپین با الهام از بینشی که مشتریان در موارد استفاده صحبت می کنند و فکر می کنند. این اثر اصول قصه گویی تبلیغات مصرف کننده را در نظر گرفته است تا موارد استفاده را به شکلی معنی دار برای مخاطبان B2B زنده کند.

داستان های دیجیتالی و ویدئویی بر اساس داستانهای کوتاه جذاب ساخته شده است که مشتریان می توانند هم شخصاً و هم به عنوان خریدار تجاری با آنها ارتباط برقرار کنند .

که این شامل  دریافت مراقبت های پزشکی از هر نقطه از طریق سلامت از راه دور ، ردیابی بسته یا تحویل غذا در زمان واقعی ، رزرو سرویس سوارکاری با حفظ حریم خصوصی ، ارائه حفاظت از کلاهبرداری ، ارتباط با نماینده پشتیبانی مشتری مناسب برای نیازهای شخصی شما ، یا فعال کردن ویدئو و صدا ارتباطات در هزاران مکان اداری ، Vonage انجام می دهد و این کمپین جدید آن را نشان می دهد.

Vonage یک نام تجاری عالی است که داستان فوق العاده ای برای گفتن دارد. ما عمداً از “فناوری صحبت” دور شدیم تا به شیوه ای انسانی تر و به یاد ماندنی به مخاطبان برسیم. ما می دانیم که ویدئوهای درست و خوب تولید شده نه تنها می توانند آموزش و سرگرمی کنند ، بلکه تجارت را نیز راه می اندازد.

لینک منبع:

https://www.callcentrehelper.com/vonage-launches-new-brand-campaign-190553.htm