NICE CXone برنده جایزه ملی نوآوری بریتانیا شد
1012
3 دقیقه

NICE CXone برنده جایزه ملی نوآوری بریتانیا شد

NICE  اعلام کرده است که برنده جایزه ملی نوآوری سال  ۲۰۲۱ انگلستان در بخش ” مدیریت تعامل با مشتری از راه دور”  شده است.

این شرکت به دلیل نوآوری های پیشرفته خود با CXone ، پیشروترین پلتفرم تجربه مشتری ، در جهان شناخته شد، تا به مراکز تماس کمک کند تا از تداوم و چابکی نیروی دورکار کسب و کار خود اطمینان حاصل کنند.

جایزه ملی نوآوری ۲۰۲۱ انگلستان، که توسط باشگاه مدیران انگلستان اهدا شد ، تمرکز خود را بر راه حل های مشاغل خانگی از سراسر جهان گذاشته بود که تاثیر این بر روی تجربه مشتری ، مشارکت و عملکرد کارکنان هنگام دورکاری است.

NICE CXone  با تغییر نرم افزار مرکز تماس خود ، دوره جدید از تجربیات مشتری مبتنی بر ابر را مدیریت می کند تا مشاغل بتوانند در هر تعاملی مانند ،پیام های اجتماعی ، صداها و کانال های پیامرسان بتوانند تجربه ی فوق العاده ای را به مشتریان بدهند.

در حالی که CXone  در گذشته مفهوم مراکز تماس مجازی را متحول کرده بود ، NICE  با معرفی خدمات و ویژگی های جدید این نرم افزار ، نیاز ناگهانی از نیروهای کار از راه دور را در سال  2020 برای مراکز تماس، مرتفع ساخت ، که شامل CXone@home نیز بود.

یک نسخه ی ۶۰ روزه رایگان ارائه شد که به سازمان ها کمک می کرد تا امکان  انجام کار در خانه را در ۴۸ ساعت ایجاد کنند.

CXone  همچنین یکسری ویژگی با تمرکز بر چابکی بیشتر نیروهای کار برای تیم های از راه دور ، بینش عملیاتی عمیق تر در همه تعاملات دیجیتالی و صوتی و ادغام ابزار های همکاری از راه دور کارکنان ارائه داده است.

در یک سال و نیم گذشته ، بیش از هر زمان دیگر ، مشخص شد که چقدر برای سازمان ها مهم است که اطمینان حاصل کنند مراکز تماسشان می تواند موانع و شرایط خاص را با سازگاری داخلی پشت سر بگذارند.

پل جارمن ، مدیر عامل NICE CXone  نیز گفت که: از آنجایی که بسیاری از تغییراتی که مشاهده کردیم به یک جنبه عادی از دنیای دیجیتالی دور افتاده ما تبدیل شده است و رویکرد جامع CXone هم تجربه نمایندگان و مشتریان را بهبود می بخشد و به سازمان ها در هر اندازه کمک می کند تا چابک تر شوند.

جایزه ملی نوآوری ۲۰۲۱ انگلستان به شما نشان می دهد که CXone  استانداری را برای ارائه نوآوری ها ایجاد می کند که به مشاغل کمک می کند تا با مشتریان رابطه برقرار کنند و انتظارات را از مراکز تماس بالاتر ببرند.

CXone ، سال گذشته نیز به عنوان برنده جایزه ملی نوآوری ۲۰۲۰انگلستان  در بخش “نوآوری در مراکز تماس ابری ” نیز شد. همچنین دارای چندین افتخار معتبر دیگر از جمله جایزه تعالی در خدمات مشتریان ۲۰۲۱ ،  جایزه استیوی برای فروش و خدمات به مشتریان در سال ۲۰۲۱، جایزه ای مدیریت صنعت CRM، جایزه مرکز تماس جهانی ICMI  و جایزه تجاری استیوی آمریکا است.

جان اسنو ، رئیس باشگاه مدیران انگلستان نیز گفت : کار در خانه (دورکاری) میراث پاندمی کرونا است. این جوایز ۲۰۲۱ برای برجسته کردن توسعه دهندگان تکنولوژی است که نیروی کار را در همه جای جهان نه تنها می توان بکارگرفت بلکه می توان عملکرد را نیز بالاتر برد.

در جایزه ملی نوآوری ۲۰۲۱ ، ۳۲۹ ارسال سراسری در ۶ دسته وجود داشت.همه آثار ارسالی براساس کیفیت نتایج کسب و کار ارائه شده است.داوران از میان مدیران ارشد سازمان هایی که نوآوری ها در آنها بررسی شده اند ، انتخاب شدند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت NICE CXone  مراجعه بفرمایید.

لینک مرتبط :

https://uk.niceincontact.com

https://www.callcentrehelper.com/nice-cxone-wins-award-188213.htm