NICE خبر خرید GoMoxie را اعلام کرد.
GoMoxie، ابداع کننده ابزار های پیشرفته دیجیتال هست که نیاز های مشتریان را پیش بینی می کند و مشتریان را در مسیر آنلاین خود راهنمایی می کند.
با افزودن GoMoxie ، NICE انقلاب خود را در زمینه دیجیتالCX گسترش می دهد.
علاوه بر این ، تجربیاتی فراتر از مرکز تماس و سلف سرویس مکالمه هوشمند به دست می آورد.
همچنین به سازمان ها این امکان را می دهد تا در کانال های دیجیتالی خود با مشتریان ملاقات کنند و نیاز های دیجیتالی آنها را بیشتر درک کنند و مرتبط ترین رویداد را به مشتریان ارائه دهند.
این حرکت شامل مجموعه ای جامع از دارایی های دیجیتال CX می باشد. از جمله به موارد زیر می توان اشاره کرد:
CXone Expert ، راه حل مدیریت دانش مبتنی بر هوش مصنوعی برای سلف سرویس دیجیتالی
CXone SmartReach، راه حل محاوره ای فعال برای گفتگو و مسیر یابی
CXone Omnichannel ، پشتیبانی از تجربیات بیش از ۳۵ کانال دیجیتال
همه این موارد به عنوان بخشی از CXone –تنها پلتفرم تعامل با مشتری دیجیتال در جهان – ارائه می شود که به طور فعال مصرف کنندگان را در مسیر های دیجیتالی خود به شیوه های خلاقانه متصل می کند با ترکیب تعاملات دیجیتالی و خدمات شخصی و با استفاده از Enlighten Al ، خودآموز NICE.
پل جارمن ، مدیرعامل NICE CXone گفت: ما مفتخر هستیم که مدیریت و رهبری تحول دیجیتالی CX را برعهده داریم ، توانایی هایی که سازمان ها را قادر می سازد تا عصر جدیدی از تجربه های دیجیتالی فعالانه و پیشگامانه را آغاز کنند .
مصرف کنندگان امروزی از سفر دیجیتالی خود شروع به کار می کنند و انتظار دارند که سازمانها از همان ابتدا با آنها تعامل فعال داشته باشند.
با GoMoxie ، مشتریان می توانند در زمان واقعی برای یافتن پاسخ مناسب به سوالات خود و حل سریعتر و موثرتر مسائل خود راهنمایی شوند.
لینک:
https://www.callcentrehelper.com/nice-announces-acquisition-of-gomoxie-187369.htm