NICE خرید GoMoxie را اعلام کرد
937
2 دقیقه

NICE خرید GoMoxie را اعلام کرد

NICE  خبر خرید GoMoxie  را اعلام کرد.

GoMoxie، ابداع کننده ابزار های پیشرفته دیجیتال هست که نیاز های مشتریان را پیش بینی می کند و مشتریان را در مسیر آنلاین خود راهنمایی می کند.

با افزودن GoMoxie  ، NICE  انقلاب خود را در زمینه دیجیتالCX  گسترش می دهد.

علاوه بر این ، تجربیاتی فراتر از مرکز تماس و سلف سرویس مکالمه هوشمند به دست می آورد.

همچنین به سازمان ها این امکان را می دهد تا در کانال های دیجیتالی خود با مشتریان ملاقات کنند و نیاز های دیجیتالی آنها را بیشتر درک کنند و مرتبط ترین رویداد را به مشتریان ارائه دهند.

این حرکت شامل مجموعه ای جامع از دارایی های دیجیتال CX    می باشد. از جمله به موارد زیر می توان اشاره کرد:

CXone Expert ، راه حل مدیریت دانش مبتنی بر هوش مصنوعی برای سلف سرویس دیجیتالی

CXone SmartReach، راه حل محاوره ای فعال برای گفتگو و مسیر یابی

CXone Omnichannel ، پشتیبانی از تجربیات بیش از ۳۵ کانال دیجیتال

همه این موارد به عنوان بخشی از CXone –تنها پلتفرم تعامل با مشتری دیجیتال در جهان – ارائه می شود که به طور فعال مصرف کنندگان را در مسیر های دیجیتالی خود به شیوه های خلاقانه متصل می کند با ترکیب تعاملات دیجیتالی و خدمات شخصی و با استفاده از Enlighten Al ، خودآموز NICE.

پل جارمن ، مدیرعامل NICE CXone  گفت: ما مفتخر هستیم که مدیریت و رهبری تحول دیجیتالی CX را برعهده داریم ، توانایی هایی که سازمان ها را قادر می سازد تا عصر جدیدی از تجربه های دیجیتالی فعالانه و پیشگامانه را آغاز کنند .

مصرف کنندگان امروزی از سفر دیجیتالی خود شروع به کار می کنند و انتظار دارند که سازمانها از همان ابتدا با آنها تعامل فعال داشته باشند.

با GoMoxie ، مشتریان می توانند در زمان واقعی برای یافتن پاسخ مناسب به سوالات خود و حل سریعتر و موثرتر مسائل خود راهنمایی شوند.

لینک:

https://www.callcentrehelper.com/nice-announces-acquisition-of-gomoxie-187369.htm