NICE خرید GoMoxie را اعلام کرد

NICE  خبر خرید GoMoxie  را اعلام کرد.

GoMoxie، ابداع کننده ابزار های پیشرفته دیجیتال هست که نیاز های مشتریان را پیش بینی می کند و مشتریان را در مسیر آنلاین خود راهنمایی می کند.

با افزودن GoMoxie  ، NICE  انقلاب خود را در زمینه دیجیتالCX  گسترش می دهد.

علاوه بر این ، تجربیاتی فراتر از مرکز تماس و سلف سرویس مکالمه هوشمند به دست می آورد.

همچنین به سازمان ها این امکان را می دهد تا در کانال های دیجیتالی خود با مشتریان ملاقات کنند و نیاز های دیجیتالی آنها را بیشتر درک کنند و مرتبط ترین رویداد را به مشتریان ارائه دهند.

این حرکت شامل مجموعه ای جامع از دارایی های دیجیتال CX    می باشد. از جمله به موارد زیر می توان اشاره کرد:

CXone Expert ، راه حل مدیریت دانش مبتنی بر هوش مصنوعی برای سلف سرویس دیجیتالی

CXone SmartReach، راه حل محاوره ای فعال برای گفتگو و مسیر یابی

CXone Omnichannel ، پشتیبانی از تجربیات بیش از ۳۵ کانال دیجیتال

همه این موارد به عنوان بخشی از CXone –تنها پلتفرم تعامل با مشتری دیجیتال در جهان – ارائه می شود که به طور فعال مصرف کنندگان را در مسیر های دیجیتالی خود به شیوه های خلاقانه متصل می کند با ترکیب تعاملات دیجیتالی و خدمات شخصی و با استفاده از Enlighten Al ، خودآموز NICE.

پل جارمن ، مدیرعامل NICE CXone  گفت: ما مفتخر هستیم که مدیریت و رهبری تحول دیجیتالی CX را برعهده داریم ، توانایی هایی که سازمان ها را قادر می سازد تا عصر جدیدی از تجربه های دیجیتالی فعالانه و پیشگامانه را آغاز کنند .

مصرف کنندگان امروزی از سفر دیجیتالی خود شروع به کار می کنند و انتظار دارند که سازمانها از همان ابتدا با آنها تعامل فعال داشته باشند.

با GoMoxie ، مشتریان می توانند در زمان واقعی برای یافتن پاسخ مناسب به سوالات خود و حل سریعتر و موثرتر مسائل خود راهنمایی شوند.

لینک:

https://www.callcentrehelper.com/nice-announces-acquisition-of-gomoxie-187369.htm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *