Five9 به اولین برنامه مشتری Gartner Peer Insights برای CCaaS ملحق می شود

Five9 به اولین برنامه مشتری Gartner Peer Insights برای CCaaS ملحق می شود

Five9 اعلام کرده است که به اولین برنامه Gartner Peer Insights Customer  برای مرکز تماس  به عنوان یک سرویس ملحق شده است.

گارتنر “مرکز تماس به عنوان یک سرویس” را اینگونه تعریف می کند: برنامه ای مبتنی بر SaaS که به سازمان های خدمات رسانی به مشتریان این امکان را می دهد تا تعاملات چند کانالی مشتریان را با استفاده از تجربه مشتری و تجربه کارکنان به صورت جامع مدیریت کنند.

راه حل های CCaaS سیستم های تمایز بزرگی هستند که مدل تحویل انعطاف پذیر  را با هر دو قابلیت بومی در چهار ستون خدمات عالی به مشتریان و همچنین ادغام تولید شده در راه حل های شریک ، از طریق بازارهای کاربردی ، امکان پذیر می سازد.

تماس با ارائه دهندگان مرکز تماس به عنوان استاندارد خدمات پلتفرم در سراسر سازمان خدمات مشتری را فعال می کند.

گارتنر ، اولین برنامه مشتری برای ایجاد اعتماد و اعتبار با این علامت طراحی شده است که ارائه دهنده فناوری از همه مشتریان درخواست بررسی می کند و مزایای بازخورد صادقانه و بی طرفانه را تشخیص می دهد.

برای پیوستن به برنامه ، Five9 متعهد شد تا بهترین شیوه های تأمین منابع را که توسط Gartner Peer Insights تعریف شده است ، مرور کند و یک ویجت منبع بازبینی را به وب سایت خود اضافه کند که مشتریان را قادر می سازد به راحتی نظرات را ارسال و بخوانند.

این تضمین می کند که هر مشتری Five9 از فرصت مساوی برای به اشتراک گذاشتن بازخورد صادقانه ، صرف نظر از مثبت یا منفی بودن آن برخوردار است ، زیرا مشتریان می توانند نظر خود را به دلخواه ارسال کنند و بدون دخالت Five9 منتشر می شوند.

استفاده از منابع بازبینی شناخته شده در صنعت مانند Gartner Peer Insights به آگاهی از نقشه راه محصولات five9و عملیات داخلی مانند خدمات ، پشتیبانی و موارد دیگر کمک می کند ، زیرا آنها بازخورد واقعی مشتریان را در مورد کارکردها و مواردی که ممکن است به بهبود نیاز باشد ارائه می دهند.

در Five9 ، هر کاری که ما انجام می دهیم با مشتریان ما شروع می شود و به پایان می رسد. جلفا مورفی ، CMO  فایونانین گفت: بیش از ۲۰۰۰ شرکت Five9 را به عنوان راه حل مرکز تماس خود انتخاب می کنند و پیوستن به  اولین برنامه Gartner Peer Insights  Customerنشان دهنده تعهد ما برای کمک به آنها در موفقیت است.

ما مفتخریم که این گام را در جهت ایجاد اعتماد بیشتر بین ارائه دهندگان فناوری و مشتریان آنها برداشته ایم و از همه بازخوردها استقبال می کنیم زیرا این امر اشتیاق ما را برای کمک به تجربیات مشتریان خود تقویت می کند.

تا ژوئیه ۲۰۲۱ ، بیش از ۹۰ درصد از نظرات Five9 در Gartner Peer Insights 4 یا ۵ ستاره است که بر اساس مجموع ۲۰۸ بررسی برای مرکز تماس مجازی (VCCو مرکز تماس Intelligent Cloud) است و ۸۹ درصد از مشتریان این شرکت را توصیه می کنند.

اولین برنامه  Gartner Peer Insights Customer تعهد یک سازمان برای جلب نظر مشتریان از طریق استفاده از استراتژی های تامین برنامه ای و بهترین شیوه ها را تشکیل می دهد. آنها نه نظرات گارتنر و شرکت های وابسته آن را تأیید می کنند و تأیید کننده آن نیستند.

منبع:

https://www.callcentrehelper.com/five9-joins-gartner-186089.htm