AKIXI ، AKIXI One را برای کارمندانی که دورکار هستند ، راه اندازی کرد

AKIXI ، AKIXI One را برای کارمندانی که دورکار هستند ، راه اندازی کرد

در آگوست ۲۰۲۱ شاهد راه اندازی AKIXI One  بودیم . این محصول برای کارمندانی که دورکار هستند طراحی شده است. این سرویس اشتراک به کارمندان اجازه می دهد تا عملکرد فردی خود و همچنین تیم های خود را گزارش دهند.

AKIXI One دسترسی به حداکثر ۱۰ گزارش قابل تنظیم در زمان واقعی می دهد که نمای یکپارچه ای از فعالیت ها را حفظ کرده و همه را در ارتباط نگه می دارد.

کالین گین، مسئول تهیه و راهنمایی AKIXI  می گوید :

این زمان هیجان انگیزی برای AKIXI است زیرا ما اولین قدم خود را در جهت توانمندسازی تک تک اعضای تیم و کمک به آنها برای اطلاع رسانی و ارتباط با هم تیمی های خود بر می داریم.

اگرچه هنگام طراحی Akixi ONE نیروی کار دورکار(ترکیبی) در ذهن ما بود ، اما خیلی زودی مشخص شد که مزایای بزرگی را برای همه کارکنان ، چه از راه دور ، چه در خانه و چه در دفتر کار به ارمغان آورده.

Akixi ONE همچنین به کارمندان اجازه می دهد به راحتی وضعیت همکاران یا صف ها را ببینند و به آنها این امکان را می دهد که زمان خود را مدیریت کنند  برای مثال بهترین زمان برای استراحت را برای خود تعیین کنند.

ایجاد برخی از قوی ترین گزارشات توسط Akixi ، مانند گزارش تماس های تلف شده بدون بازگشت ، برای تیم وسیع تر ، نه تنها به کارمندان امکان مشاهده فعالیت های واقعی در داخل تیم را می دهد ، بلکه به آنها این امکان را می دهد که بر اساس آن پاسخ دهند و در راس کار خود قرار گیرند به ویژه هنگام استفاده از ویژگی کلیک برای شماره گیری.

Akixi ONE از ۱۶ آگوست ۲۰۲۱ به عنوان بخشی از نسخه ۲٫۲٫۳ نرم افزار Akixi در دسترس قرارگرفت.

لینک منبع:

https://www.callcentrehelper.com/akixi-launches-akixi-one-187693.htm