میزبانی مرکز تماس

میزبانی مرکز تماس

یا استخدام یک مرکز تماس تمام عیار

آی وین تمام نیاز های یک مرکز تماس حرفه ای را برآورده میکند! تمام نیازها! از برون سپاری کامل مرکز ارتباطات یک سازمان تا میزبانی تماس ها در حد یک کارشناس تماس! تقربا همه مخاطب آی وین هستند!

  • فروش و اجاره سرخط های کشوری

    آی وین دارنده بیشترین تنوع در فروش سرخط های سازمانی

    تماس تلفنی هنوز محبوب ترین ابزار مورد استفاده مشتریان است. 62 درصد شرکت ها، از اطلاعات مراکز تماس برای تحلیل رفتار مشتری و مدیرین تجربه مشتری به عنوان یک ابزار رقابتی در بازار کار استفاده می کنند.

  • کارشناسان تماس همه فن حریف

    در سه شیفت شبانه روز به همراه سیت اختصاصی

    کارشناسان تماس آی وین با سابقه ی موفق در بزرگترین پروژه های ملی و گذراندن آموزش های تخصصی حوزه پاسخگویی، دیگر فقط کارشناس تماس نیستند! آنها متخصصینی هستند که در مقام نمایندگان برند، با اشراف بر ادبیات اختصاصی هر سازمان صفر تا صد ارتباط با مخاطبین را برعهده میگیرند! در کنارشان، سوپروایزرها نیز این ویژگی ها را تکمیل میکنند!

  • مراکز تماس آی وین در کشور

    معماری متمرکز و نیمه متمرکز آی وین

    مرکز تماس آی‌وین با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. فعالیت متمرکز این مراکز تماس، علاوه بر افزایش یکپارچگی ارتباطی آی‌وین، ثبات و تداوم ارتباطات در موارد بحرانی را نیز به حداکثر رسانده است.

راهکارهای اختصاصی آی وین در حوزه پاسخگویی و پشتیبانی

هر کسب و کاری، پیشنهاد خاص خود را نیاز دارد

  • بیمه ها و بانک ها

    بیمه ها و بانک ها

    پروژه های موفق در حوزه بانکداری و بیمه، از وجوه تمایز آی وین است

    بیمه ها و بانک ها شاید از مهم ترین وجوه ارتباطی با مخاطبین برخوردار باشند. حجم بالای ارتباط مخاطبین با این مجموعه ها و از طرفی طیف گسترده ی درخواست هایشان، ارتباطات این سازمان ها را در درجه ی بالایی از اهمیت، نسبت به سایر حوزه ها قرار می دهد. مجموعه آی وین با تجربه موفق چندین پروژه ، امروز به نامی مطمئن در این حوزه تبدیل شده است.

  • کارگزاری ها

    کارگزاری ها

    آی وین دارای بیشترین همکاری با بازار سرمایه در حوزه مرکز تماس

    باتوجه به شرایط فعلی کارگزاری ها و استقبال عمومی بی سابقه در حوزه سرمایه گذاری، افزایش درخواست های مردمی در موضوع سهام عدالت، آزادسازی سهام و … اهمیت و کیفیت ارتباطات این مجموعه ها با مخاطبین خود بیش از گذشته، مطرح است. و به بیان بهتر رقابت مهمی در این زمینه بین کارگزاری ها ایجاد شده است. آی وین به عنوان مرکز تماسی که همکاری های موفقی با بزرگترین کارگزاری ها داشته است شاید این اهمیت را بهتر درک کند.

  • سازمان و ارگان های دولتی

    سازمان و ارگان های دولتی

    ما یک تعریف خوب برای آی وین داریم: گوشِ شنوای سازمان های دولتی!

    حجم بیش از حد ارتباطات و مراجعات مردمی با سازمان ها و ارگان های دولتی، در نوع خود یک چالش ارتباطی بزرگ محسوب می شود. درخواست های مختلفی که دسته بندی و طبقه بندی آنها امر حیاتی برای مرکز ارتباطات این مجموعه ها به حساب می آید و هر روز نیز در حال افزایش است. و چالش مهم تر ، جلب رضایت مردمی در این حجم ارتباطی است. مردم از این ارگان ها و سازمان ها ، یک گوش شنوا می خواهند که علاوه بر تسهیل فرآیندهای ارتباطی مخاطبین، یک تجربه ی مشتری خوشایند را  برای شان به ارمغان بگذارد.

  • سلامت و درمان

    سلامت و درمان

    سامانه 4030 کرونا، ادای دین آی وین به حوزه سلامت و درمان

    زمانی که در وضعیت کاملا اورژانسی با بیمارستانی تماس گرفته اید و تلفن گویای بیمارستان به شما می گوید که نفر 25ام در صف انتظار هستید! و یا زمانی که بعد از بارها تلاش، بالاخره موفق به برقراری تماس تلفنی می شوید اما پاسخگویی ب شدت ضعیف است و یا وقتی که با اعتماد به نوبت تلفنی که رزرو  کردید به مطب مورد نظر می رسید اما نوبت تان ثبت نشده است…..هر کدام از این  شرایط نشان دهنده این است که آن مرکز درمانی نیاز جدی به مرکز تماس دارد!