پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
شرکت آیوین فعالیت خود را در زمینه مرکز تماس از سال 1394 به طور رسمی و تخصصی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز کرده است، این مجموعه بیش از 300 کارشناس و متخصص در حوزههای مختلف صنعت ICT کشور در مدیریت، توسعه نرمافزار، مخابرات و الکترونیک، زیرساخت ارتباطی و… دارد. حاصل تلاش مرکز تماس آیوین تا به امروز موفقیت در بیش از 50 پروژه ملی و میلیونها دقیقه مکالمه موفق میباشد.
مرکز تماس استان تهران
مرکز تماس تهران در سال 1395 شروع به فعالیت کرده است که به صورت هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز میزبان مخاطبان و مشتریان میباشند. این مرکز تماس از مجموعهای از سخت افزارها و نرم افزارهایی مدرن بهره میبرد که به واسطه آن امکان ثبت حجم زیادی از درخواست های تلفنی و دیگر راههای ارتباطی را فراهم کرده است. استفاده از کارشناسان حرفهای، این مرکز تماس را به مجموعهای کامل و بی عیب و نفص تبدیل کرده است.
مرکز تماس استان البرز
پارک علم و فناوری اطلاعات دانشگاه تهران
مرکز تماس البرز واقع در واقع در پارک علم و فناوری استان البرز فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرده است. مرکز تماس البرز دارای بیش از 130 کارمند و کارشناس پاسخگو است که به صورت 3 شیفت و تمام وقت پاسخگو مخاطبان میباشند. همچنین این مجموعه با توجه به اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین اقدام به بهره مندی از توانایی این افراد در مجموعه کرده است.
مرکز تماس استان اصفهان
مرکز تماس اصفهان در سال 1394 با 110 پرسنل و کارشناس با حضور وزير فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور، افتتاح شد. این مرکز تماس نیز مطابق با استانداردهای جهانی مرکز تماس در حال فعالیت میباشد. بهرهمندی از نیروی کار آموزش دیده و با تجربه و همچنین استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز صنعت مرکز تماس، این مجموعه را تبدیل به یک مرکز تماس مدرن کرده است که توانایی ثبت و پاسخگویی حجم زیادی از درخواستهای مخاطبان را دارا ست.