مراکز تماس آی وین در کشور

مرکز تماس آی‌وین با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در سراسر کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. فعالیت متمرکز این مراکز تماس، علاوه بر افزایش یکپارچگی ارتباطی آی‌وین، ثبات و تداوم بیش از پیش ارتباطات در موارد بحرانی را نیز به حداکثر رسانده است.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

شرکت آی‌وین فعالیت خود را در زمینه مرکز تماس از سال 1394 به طور رسمی و تخصصی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران آغاز کرده است، این مجموعه بیش از 300 کارشناس و متخصص در حوزه‌های مختلف صنعت ICT کشور در مدیریت، توسعه نرم‌افزار، مخابرات و الکترونیک، زیرساخت ارتباطی و… دارد. حاصل تلاش مرکز تماس آی‌وین تا به امروز موفقیت در بیش از 50 پروژه ملی و میلیون‌ها دقیقه مکالمه موفق می‌باشد.

مرکز تماس استان تهران

مرکز تماس تهران در سال 1395 شروع به فعالیت کرده است که به صورت هر روز هفته و 24 ساعت شبانه روز میزبان مخاطبان و مشتریان می‌باشند. این مرکز تماس از مجموعه‌ای از سخت افزارها و نرم افزارهایی مدرن بهره می‌برد که به واسطه آن امکان ثبت حجم زیادی از درخواست های تلفنی و دیگر راه‌های ارتباطی را فراهم کرده است. استفاده از کارشناسان حرفه‌ای، این مرکز تماس را به مجموعه‌ای کامل و بی عیب و نفص تبدیل کرده است.

مرکز تماس استان البرز

پارک علم و فناوری اطلاعات دانشگاه تهران

مرکز تماس البرز واقع در واقع در پارک علم و فناوری استان البرز فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرده است. مرکز تماس البرز دارای بیش از 130 کارمند و کارشناس پاسخگو است که به صورت 3 شیفت و تمام وقت پاسخگو مخاطبان می‌باشند. همچنین این مجموعه با توجه به اهمیت و جایگاه اشتغال در توانمندسازی معلولین اقدام به بهره مندی از توانایی این افراد در مجموعه کرده است.

مرکز تماس استان اصفهان

مرکز تماس اصفهان در سال 1394 با 110 پرسنل و کارشناس با حضور وزير فناوري اطلاعات و ارتباطات کشور، افتتاح شد. این مرکز تماس نیز مطابق با استانداردهای جهانی مرکز تماس در حال فعالیت می‌باشد. بهره‌مندی از نیروی کار آموزش دیده و با تجربه و همچنین استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز صنعت مرکز تماس، این مجموعه را تبدیل به یک مرکز تماس مدرن کرده است که توانایی ثبت و پاسخگویی حجم زیادی از درخواست‌های مخاطبان را دارا ست.