TELEMARKETING

TELEMARKETING

تلفن همچنان قدرتمند در مارکتینگ و فروش

با همه پیشرفت ها و تحولات دنیای فروش و بازاریابی، همچنان مهمترین بخش این ارتباطات، همان تماس تلفنی است…همان “سلام! بفرمایید!”

  • تماس تلفنی، همچنان محبوب ترین ابزار ارتباطی

    این آمار مهم را به خاطر بسپارید!

    تحقیقات و بررسی های دانشکده بازاریابی HEC MONTREAL، نشان میدهد که تماس تلفنی هنوز محبوب ترین ابزار استفاده مشتریان جهت پیگیری امور و استفاده از خدمات پشتیبانی است. در رتبه های بعدی ایمیل، اپلیکیشن های پیام رسان، چت آنلاین، اتوماسیون های سازمانی و… می باشند. و نیز جالب است که حدود 62 درصد شرکت ها از اطلاعات مرکز تماس برای تحلیل رفتار مشتری و مدیریت تجربه مشتری به عنوان یک ابزار رقابتی در بازار کار استفاده می کنند.

  • نیاز اولیه تمامی کسب و کارها

    ارتباطات انسانی موثر و همسو با اهداف سازمانی

    اصول درست در هر زمینه ای، در کنار تمام پیشرفت ها و تحولات آن زمینه به قوت خود باقی خواهد ماند. ما ورای همه دسته بندی های B2B, B2C و… برای کسب و کار، به یک دسته بندی نوین قائلیم، H2H ارتباطات انسانی ورای هر طبقه بندی ارتباطی خواهد بود. و این تخصص اصلی ماست

خدمات انحصاری آی وین در فروش تلفنی

همه چیز برای یک فرآیند فروش مطمئن و حرفه ای مهیاست

  • فروش سرخط کشوری

    فروش سرخط کشوری

    آی وین دارنده بیشترین تنوع در فروش سرخط های سازمانی

    سرخط تلفنی ، استانی و کشوری ، شماره های 4 رقمی یا بیشتر و…همراه با پاسخگویی شبانه روزی از مهمترین امتیازات ارتباطی هر مجموعه ای به حساب می آید. آی وین تمام نیازهای این موضوع را پوشش می دهد.

  • پنل پیامک نامحدود

    پنل پیامک نامحدود

    بزرگترین ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه کشور

    همکاری با یکی از بزرگترین و با سابقه ترین بنیان گذاران خدمات پیامک انبوه در کشور، از ارزش های افزوده ی همکاری با آی وین است.

  • پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی

    پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی

    یک تیم فروش تمام عیار بدون لحظه ای تعطیلی

    خدمات پشتیبانی 7در24 مرکز تماس آی وین، حلقه ی مفقوده یک فرآیند فروش موفق است. آی وین تمام نیاز فرآیند های قبل ، بعد و حین فروش را ارائه می دهد. در بستر یک مرکز ارتباطات همه جانبه!

  • کارشناسان فروش حرفه ای

    کارشناسان فروش حرفه ای

    کارشناسان متخصص و آموزش دیده با سوابق موفق فروش

    فروش تلفنی چه در زمانی که تمام فرآیند فروش را در بر میگیرد و چه در زمانی که تنها محدود به مراحل پس از فروش است ، باید ها و نباید های خاص خود را دارد که فقط از یک کارشناس تماس حرفه ای می توان انتظارش را داشت. کارشناسان آی وین این آزمون ها را پاس کرده اند.

  • راهکار نهایی بهبود و ارتقای فروش

    تامین محصول با شما! فروش با آی وین!

    راه اندازی لاین فروش، پشتیبانی فروش ، راه اندازی باشگاه مشتریان، نظرسنجی های هوشمند، کمپین های اطلاع رسانی و معرفی محصول، کمپین های بازاریابی و فروش تلفنی و هرآنچه که برای یک فرایند موفق فروش لازم است را…می توان با آی وین تجربه کرد!