راه کار اختصاصی آی وین در حوزه بانکداری و بیمه ها

راه کار اختصاصی آی وین در حوزه بانکداری و بیمه ها

مهم‌تر از هر چیزی شرکت‌ها باید مطمئن شوند که برنامه‌ای مدون و سنجیده برای تداوم کسب‌وکارشان در اختیار دارند و این برنامه باید به‌طور مرتب به‌روز شود. چنین برنامه‌ای باید تأمین‌کنندگان را در نظر بگیرد و فهرست ریسک‌ها را بر اساس

  • تلفن بانک و ارائه خدمات غیر حضوری

    برای راه اندازی مرکز تماس اختصاصی کارگزاری های بورس 23 ساعت کافی است

    مهم‌تر از هر چیزی شرکت‌ها باید مطمئن شوند که برنامه‌ای مدون و سنجیده برای تداوم کسب‌وکارشان در اختیار دارند و این برنامه باید به‌طور مرتب به‌روز شود. چنین برنامه‌ای باید تأمین‌کنندگان را در نظر بگیرد و فهرست ریسک‌ها را بر اساس دسته‌بندی‌های صنعتی ارزیابی کند. از طرفی دیگر باید ارتباط بین خود و مشتریان را به طور مداوم و تمام وقت حفط کنید و از طریق راه¬های مختلف ارتباطی مانند تماس تلفنی، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و… پاسخگوی مشتری باشید ، در نظر داشته باشید که مشتریان شما در زمان شیوع ویروس کرونا بیش‌تر از هر چیز دیگری به‌دنبال دریافت خدمات و تهیه محصولات با بهداشتی‌ترین شرایط ممکن هستند. به همین خاطر باید بتوانید اعتماد مشتریان و مخاطبان را از سلامت محصولات و خدمات‌تان جلب کنید.

  • باشگاه مشتریان

    برای راه اندازی مرکز تماس اختصاصی کارگزاری های بورس 23 ساعت کافی است

    ویروس کرونا موجب شده تا میزان ترددها به شدت کاهش پیدا کرده و از تجمعات کاسته و باعث فاصله گذاری اجتماعی شود. از سوی دیگر نیز مشخص نیست شرایط چه زمانی به حالت عادی بازمی‌گردد. از این رو میزان درآمد بسیاری از کسب و کارها به شدت کاهش یافته و شرایط آینده و عواقب ناشی از آن را مبهم ساخته است و بعضی از کسب کارها را به تعطیلی کشانده و یا با تعدیل نیرو و کاهش فیزیکی تعداد نیروی کار فعال به دلیل تعطیلی و شیفتی شدن باعث افت روند کاری و ارائه بهتر خدمات و محصولات شده و ارتباط با مشتری را به چالش کشیده است. در همین راستا مرکز تماس آی ین با بررسی شرایط موجود و تلاش برای برقراری ارتباط مؤثر بین این کسب و کارها با مخاطبانشان و همچنین حفط مراقبت از مشتری و مشتری مداری برنامه های تدوین کرده است تا این شرکت¬ها بتوانند از راه دور نیز پاسخگو مشتریان خود باشند و در این شرایط بحرانی به حیات خود ادامه دهند.

  • روابط عمومی (مرکز اطلاع رسانی)

    برای راه اندازی مرکز تماس اختصاصی کارگزاری های بورس 23 ساعت کافی است

    این قابلیت برای کسب و کارهایی که با نیروی کم مواجه هستند و یا به صورت دورکاری و شیف بندی شده فعالیت می کنند بسیار مورد توجه است، این ویژگی با در اختیار گذاشتن یک بستر ابری و یک سرخط به این شرکت می تواند کمک شایانی به ادامه فعالیت کسب وکارها در فضایی خارج از شرکت و در خانه کند، همچنین می تواند یک برنامه ریزی مدون و با امکانات شیف¬بندی تماس¬ها و دایورت کردن بر روی تلفن همراه و خطوط ثابت در اختیار شرکت ها قرار دهد

  • فروش غیرحضوری

    برای راه اندازی مرکز تماس اختصاصی کارگزاری های بورس 23 ساعت کافی است

    مرکز تماس آی وین با در نظر گرفتن اینکه ممکن است برخی از کسب و کارها با تعدیل نیرو و یا کمبود نیروی انسانی برای پاسخگویی به مخاطبان در این شرایط بحرانی رو به رو باشند و همچنین میزان تماس ها با توجه به فاصله اجتماعی بیش از پیش شده است با در اختیار گذاشتن کارشناسان فروش تلفنی حرفه¬ای به جهت پاسخگویی و پشتیبانی از محصولات و همچنین مرتفع کردن درخواست¬های مشتریان این امکان را برای شرکت ها فراهم آورده تا به نحو مطلوبی خدمات خود را ارائه دهند.

  • پشتیبانی و پاسخگویی شبانه روزی

    برای راه اندازی مرکز تماس اختصاصی کارگزاری های بورس 23 ساعت کافی است

    علاوه بر تماس تلفنی، مرکز تماس آی¬وین در رابطه با پشتیبانی از راه¬های ارتباطی دیگر مانند شبکه ها اجتماعی، اپلیکیشن ها، ایمیل و …، نیز خدماتی عرضه می کند تا نیاز این کسب و کارها به طور یکپارچه و و کامل برطرف شود. همچنین با ارائه گزارشات مدیریتی به صورت دوره¬ای میزان فعالیت کارشناسان و نحوه پاسخگویی مورد بررسی قرار می¬گیرد و در اختیار شرکت گذاشته می شود.