خدمات مرکز تماس آی ‌وین

CONTACT CENTER SERVICES

  • کمپین فروش تلفنی حرفه‌ای

    بهره‌مندی از مرکز فروش تلفنی حرفه‌ای iWin، علاوه بر راه اندازی سریع و اقتصادی یک تیم فروش، مدیریت اثربخشی فروش به صورت آنلاین و فروش هدفمند را در اختیار شما قرارداده و فرصت های تجاری بالقوه را بالفعل خواهد کرد.

  • مرکز پاسخگویی و پشتیبانی 24*7

    آی‌وین با 4 مرکز تماس در نقاط مختلف کشور و کارشناسان پاسخگوی آموزش دیده و باتجربه، آمادگی پاسخگویی و پشتیبانی از محصولات و خدمات را به صورت 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته و در 365 روز سال دارد.

  • دیتا اینتری و پشتیبانی محتوایی

    مرکز تماس آی‌وین با داشتن نیروهای متخصص در تولید محتوا و مسلط بر ابزارهای ارتباطی چندگانه، نگرانی شما در موضوع تولید محتوا ، تحلیل داده‌ها، بارگذاری در کانال‌های مختلف ارتباطی و… را کاملاً برطرف می‌کند.

  • کمپین‌های تخصصی تحقیقات بازار

    مرکز تماس آی­وین با تحقیقات گسترده از وضعیت موجود بازار،  بررسی اوضاع کسب و کارها، رفتارشناسی مخاطبان و داده کاوی بر روی سیستم پاسخگویی و پشتیبانی شرکت شما، برنامه‌ها و پیشنهادات موثری در جهت بهبود فرایند کسب و کار در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • کمپین نظرسنجی هوشمند

    یکی از مهمترین وظایف هر کسب و کار این است که به صورت دوره‌ای و منظم، نظرات مشتریان را درباره محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهد بداند تا درک بهتری از ذائقه و نیازهای اصلی مخاطبان خود داشته باشد، مرکز تماس آی­‌وین با توجه به توسعه بر پایه هوش مصنوعی، این امکان را به صورت کاملاً هوشمند و مکانیزه در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • اجرای کمپین‌های رضایت سنجی

    امکان اجرای کمپین‌های انبوه رضایت سنجی و پشتیبانی از سرویس‌های مشتری مداری از دوست داشتنی‌­ترین خدمات مرکز­تماس آی‌­وین است، چرا که مشتریان از اینکه مورد توجه شما قرار بگیرند بسیار لذت خواهند برد.

  • اجاره فضای مجهز برای پاسخگویی

    یکی از برنامه‌های پرطرفدار مرکز­تماس آی‌­وین، اختصاص فضایی کاملاً مجهز، با امکانات به روز و بر اساس استانداردهای جهانی به کسب و کارهایی است که نیازمند فضا برای ایجاد مرکزتماس خود می‌باشد.

  • پاسخگویی در تمامی کانال‌های ارتباطی

    مرکزتماس آی­‌وین نه تنها یک مرکز پاسخگویی تلفنی بلکه یک مرکز ارتباط است و توانایی پاسخگوئی و پشتیبانی از تمام کانال­‌های ارتباطی اعم از ایمیل، شبکه‌های مجازی و اپلیکیشن‌ها، پیام‌های متنی و صوتی، چت‌های زنده، فکس و … دارا می‌باشد.

  • کمپین‌های نصب اپلیکیشن

    یکی از دغدغه­‌های کسب و کارها گرفتن تعداد نصب اپ است، برای افزایش نصب اپلیکیشن، برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌­های دقیق بازاریابی ، خصوصاً در بستر اینترنت و تلفن همراه مورد نیاز است. به دلیل اینکه بستر تبلیغات آنلاین کاملاً تخصصی بوده و از پیچیدگی­‌های خاصی برخوردار است. آی‌وین با دقت نظر و برنامه‌های کارشناسی شده این مورد را نیز برطرف می‌کند.

  • خدمات اختصاصی حوزه حمل و نقل

    خلاصه‌ای از برنامه‌های اختصاصی آی‌وین در حوزه حمل و نقل، پشتیباین 24 ساعته و همه روزه به صورت یکپارچه و متمرکز، پشتیبانی ثبت و پیگیری سفارشات، مرکز هماهنگی منظم کلیه بازیگران صنعت از شرکت، راننده، شفارش دهنده و …

  • پشتیبانی از کلیه شبکه‌های اجتماعی

    امروزه یکی از پر مخاطب­‌ترین راه‌­های ارتباطی میان مردم استفاده از شبکه‌های مجازی است از طرفی یک فرصت بسیار خوب برای کسب‌­وکار‌ها به شمار می­‌رود، آی‌وین مرکز پشتیبانی و پاسخگویی در کلیه شبکه‌های اجتماعی به صورت 24 ساعت در تمامی ایام هفته می‌باشد

  • خدمات پشتیبانی باشگاه مشتریان

    باشگاه مشتریان فرایندی است که از طریق آن برای ایجاد وفاداری در مشتریان، مزایایی به گروهی از مشتریان شرکت اختصاص داده می‌شود. نکته مهم پس از ارائه خدمات، پشتیبانی آن به جهت وفادارسازی مشتری می‌باشد، آی­‌وین با برنامه­‌های منسجم پیگیری مشتری و مراقبت از آن­ها ، مشتریان را برای خرید از شرکت شما تشویق می‌کند.

  • مرکز فروش و خدمات پس از فروش

    مرکز تماس آی‌­وین با بهره‌­مندی از یک تیم فروش، حلقه مفقود شده تمامی کسب و کارهایی است که طعم هزینه‌های بالای تبلیغات و بازاریابی را ذائقه مدیران آن را تلخ کرده است. بهره­‌مندی از مرکز­ فروش حرفه­‌ا‌ی آی­‌وین، علاوه بر راه اندازی سریع و اقتصادی یک مرکز و تیم فروش، فروش به صورت هدفمند و خدمات پس از فروش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • مرکز مشاوره و متقاعد سازی منجر به خرید

    مرکز تماس آی­‌وین با بهره‌­گیری از علم روز روانشناسی اجتماعی و روانشناسی بازار توانایی جذب مخاطبان و کسب و کارها، تأثیر مطلوب و ایجاد انگیزه برای خرید و فروش را دارد. هدف اصلی در اجرای این اصول، فروش بالا، مشتری زیاد و بازدهی حداکثری است.

  • راه اندازی مرکز تماس

    از دیگر خدمات مهم مرکزتماس آ­ی­‌وین راه اندازی مرکزتماس با استانداردهای جهانی برای کسب و کارهای مختلف می‌باشد. مرکز تماس به عنوان یک ابزار مهم و مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت ‌هایی که واحد پاسخگویی حرفه‌ای به مشتریان دارند حساب می‌شود و راه اندازی مرکز تماس جامع و با کیفیت یکی از مهم‌ترین قدم‌های افزایش بهره‌وری و بالا بردن راندمان یک سازمان در واحد پاسخگوئی به مشتریان می‌باشد .

  • خدمات اختصاصی بیمه و بانک

    مرکزتماس آی­‌وین در این حوزه تبدیل به یک مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی بسیار کاربردی می‌شود و خدمات مربوط به این فعالیت‌ها مانند تلفن بانک، خدمات غیر حضوری و امور مشتریان و… را به صورت 24 ساعته و همه روزه پشتیبانی می­‌کند .بانک ها و بیمه ها به عنوان موسساتی شناخته می‌شوند که بیشترین تعاملات را با مشتریان و مخاطبان دارند. آی­‌وین مسیرهای ارائه خدمات به مشتریان در بانک‌ها و بیمه‌ها با ایجاد ارتباط نزدیک و مستقیم با مردم و سازمان‌ها را پیش­‌بینی و به طور دقیق و منظم مورد بررسی قرار می­دهد.

  • خدمات اختصاصی سازمان ها و ارگان ها

    برنامه‌های مرکزتماس آی­‌وین در خصوص سازمان ها و ارگان ها شامل رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع و اجرای کمپین‌های مختلف مانند کمپین رضایت سنجی و نظرسنجی، طرح‌ها و برنامه‌های اداری و کمپین های تخصصی اطلاع رسانی، دعوت به همایش‌­ها و پیگیری خدمات سازمان ها به صورت 24 ساعته می‌باشد.

  • خدمات اختصاصی سلامت و درمان

    حوزه سلامت و درمان یکی دیگر از بخش‌هایی است که مرکزتماس آی­وین در این خصوص برنامه‌های خاص خدمات درمانی مانند نوبت دهی و پیگیری بیماران ارئه می­‌دهد و به صورت تمام وقت به عنوان یک مرکز پشتیبانی برای بیمارستان‌ها به شمار می­‌آید، همچنین فروش تجهیزات بیمارستانی و خدمات درمانی جزو برنامه‌های این مرکز تماس می‌باشد.

  • خدمات اختصاصی صنعت گردشگری

    انجام امورات خدماتی و فنی بخصوص در حوزه تکنولوژی و ارتباطات در هتل ها و مراکز تفریحی و گردشگری نیاز به تیمی متخصص با حضور کارشناسان زبده دارد، مرکز تماس آی‌­وین با بهره­‌مندی از کارشناسان باتجربه در مورد رزرواسیون هتل، اقامتگاه و رزرو انواع بلیط و همچنین ارائه و فروش کلیه خدمات گردشگری و نیز اجرای کمپین­‌های نصب اپلیکیشن و پایش مشتریان در هر لحظه پشتیبان این صنعت می‌باشد.

  • خدمات اختصاصی فروش تلفنی

    فروش تلفنی به عنوان یکی از راهکارهای بسیار مؤثر در بازاریابی مستقیم به شمار می‌­رود و از آنجایی که اصول درست بازاریابی تلفنی از اهمیت بالای برخوردار است آی‌­وین به طور اختصاصی به ارائه خدمات، بازاریابی و فروش تلفنی در 2 حوزه : B2B  و B2C خدمات اختصاصی ارائه می­دهد و برای بهبود این خدمات از هوش مصنوعی کمک گرفته است.

  • خدمات اختصاصی تجارت الکترونیک

    امروزه کسب­‌وکارها و فروشگاه‌­های اینترنتی جزو پرمخاطب‌­ترین مشاغل محسوب می‌­شوند، مرکزتماس آی­‌وین به طور 24 ساعته و در تمامی بسترهای ارتباطی نیاز این نوع کسب‌­وکار از قبیل فروش و خدمات پس از فروش، سامانه پشتیبانی از زنجیره تأمین کالا و خدمات، انواع کمپین­های نظرسنجی و رضایت سنجی محصولات و خدمات و… را برطرف می‌سازد.

  • خدمات اختصاصی حوزه خدمات آنلاین

    از آنجایی که آی‌­وین یک مرکز ارتباط به شمار می‌­آید در حوزه کسب و کارهای آنلاین از تمامی شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و… به صورت تمام وقت پشتیبانی می‌­کند، اجرای کمپین­ نصب اپلیکیشن، کمپین­‌های نظرسنجی و رضایت سنجی و همچنین مرکز مشاوره تخصصی خدمات آنلاین از دیگر برنامه مرکز تماس آی­‌وین در این حوزه می‌­باشد.

نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی ‌وین

CCM SOFTWARE SERVICES

  • ارسال پیامک انبوه بدون محدودیت

    قابلیت ارسال پیامک انبوه بدون محدودیت و بدون دخالت نیروی انسانی یکی از ویژگی­‌های نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس آی­‌وین می‌باشد.

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس

    ارائه گزارشات جامع از وضعیت کلی مرکزتماس اعم از میزان تعداد تماس‌های ورودی و خروجی، مدت زمان فعالیت اپراتورها، میانگین زمان پاسخگوئی آن­ها، گزارشات روزانه از نحوه عملکرد تیم های فروش و قسمت پشتیبانی و …

  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان

    ارائه گزارشات مقایسه‌ای دوره جدید با دوره قبلی، این گزارشات عملکرد کارشناسان و نحوه پاسخگوئی و پشتیبانی آن­ها را بیان می‌کند.

  • داشبورد مدیریتی،والبرد و مانیتورینگ

    میزان تماس­‌های گرفته شده با مرکزتماس، میزان تعداد تماس‌­های از دست رفته، تماس­‌های پاسخ داده شده، مدت زمان تماس‌ها، تعداد اپراتورهای فعال و… را نمایش می‌دهد.

  • قابلیت توسعه پذیری اختصاصی

    یکی از ویژگی‌های آی‌وین قابلیت توسعه پذیری اختصاصی می‌باشد به طوریکه با افزایش خواسته ها می‌تواند هم از نظر فنی و هم نیروی انسانی بدون اینکه ساختارها یا منابع محدودیتی ایجاد کند به ارائه خدمات با انعطاف پذیری بالا ادامه دهد.

  • نظارت لحظه‌ای بر تماس‌ها

    تمامی تماس‌های درحال پاسخگوئی به صورت لحظه‌ای و آنلاین قابل پیگیری و نظارت می‌باشد. این امکان باعث می‌شود روند و نحوه برقراری تماس‌­ها را زیر نظر داشته باشید.

  • مدیریت تمامی کانال‌ها در یک پنل جامع

    با وجود یک پنل جامع و یکپارچه تمامی کانال‌های ارتباطی با مخاطبان می‌توانید به صورت منظم زیر نظر داشت و مدیریت کرد.

  • تعریف پاسخ خودکار تلفنی و پیامکی

    یکی از امکانات هوشمند این نرم‌افزار پاسخگویی تلفنی و جوابدهی پیامک ها به صورت خودکار می‌باشد، این قابلیت بدون دخالت نیروی انسانی است و همین موضوع باعث آزادسازی زمان کارشناسان می‌شود.

  • عدم وابستگی به زیرساخت مخابراتی

    این نرم‌افزار بدون وابستگی به هیچگونه زیرساخت مخابراتی و به دور از مشکلات این چنینی می‌باشد.

  • افزایش ظرفیت پاسخگویی بدون محدودیت

    با استفاده از نرم‌افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس آی­‌وین ظرفیت پاسخگویی برای کسب و کارها نامحدود می­‌شود و این مزیت برای مدیریت ارتباط با مشتری بسیار مورد توجه است.

  • عدم وابستگی به لایسنس نرم افزاری خاص
  • متعادل سازی بار ورودی به مرکز تماس

    یکی از قابلیت‌های این نرم افزار پخش تعداد تماس گیرندگان بین خطوط و اپراتورهای کم حجم‌تر می‌باشد با این کار سرعت پاسخگوئی و رسیدگی به تماس‌ها بیشتر می‌شود و از طرفی میانگین زمان پاسخگویی به مخاطبان به طور چشم­گیر کاهش می­‌یابد.

  • تیم پشتیبانی از نرم‌افزار به صورت 24 *7

    برای این نرم‌افزار در مرکز تماس آی­‌وین یک تیم پشتیبانی تمام وقت و حرفه‌ای تشکیل شده تا به سرعت به مشکلات و سوالات مخاطبان پاسخ داده شود.

  • یکپارچه سازی با استفاده از API

    به صورت کلی می­‌توان گفت یکپارچه سازی این نرم‌افزار با استفاده از رابط برنامه نویسی آن این قابلیت را به ما می‌دهد تا با هر آنچه که ما می‌خواهیم ارتباط منظم و یکپارچه داشته باشد.

  • مشاهده IVR به صورت بصری و مرحله به مرحله

    خوش آمدگویی و راهنمای صوتی اولیه تماس ها، امکان شیفت‌­بندی و تعیین گروه‌­های زمانی، قابلیت تعریف شاخه‌های پاسخگویی به صورت درختواره و … از قابلیت های این نرم‌افزار می‌باشد.

  • پنل چند زبانه با چندین Time Zoom و فرهنگ

    پشتیبانی از پنل چند زبانه و محدوده زمانی‌های مختلف این توانایی را برای نرم‌­افزار مدیریت مرکز تماس آی‌­وین به وجود آورده تا بتواند در کشورهای مختلف قابل استفاده و پشتیبانی باشد. این بدان معناست که برای کسب و کارهای برون مرزی نیز کاملاً کاربردی و مفید می‌باشد.

  • نمایش نتایج نظرسنجی به تفکیک صف

    این نرم‌افزار نظرسنجی‌­ها را به صورت دسته­‌بندی بر اساس تفکیک تماس‌ها نمایش داده و باعث می­‌شود گزارشات نظرسنجی ها به صورت منظم در اختیار بخش مدیریت قرار گیرد.

  • مدیریت چندین پروژه به صورت مستقل

    آی‌وین توانایی اجرای چندین پروژه مستقل از هم، به صورت یکپارچه و همزمان، با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای مخصوص به پروژه را دارد.

  • یکپارچه سازی با تمامی نرم‌افزار‌های CRM

    یکی از مهمترین قابلیت‌های این نرم‌افزار امکان یکپارچه سازی با کلیه CRMهای مطرح نظیر Sugar CRM، MS Dynamics می‌باشد.

  • امکان صف‌بندی تماس‌های خروجی

    این نرم‌افزار مدیریتی مرکزتماس، تماس‌های خروجی را بر اساس زمان‌­بندی های مشخص شده صف‌­بندی می‌کند و باعث منظم شدن تماس‌­ها می‌شود.