3000 76 49

یکپارچگی با سامانه های مورد نیاز

نرم افزار iWin این قابلیت را دارد تا با بهره گیری از ابزاری همچون IVR هوشمند و درخت دانش بخش قابل توجهی از تماس ها را به صورت سیستمی و بدون نیاز به کارشناس پاسخگو به نتیجه رسانده و پاسخگوئی کرد.

  • قابلیت یکپارچگی سامانه با آنچه لازم است

    نرم افزار iWin این قابلیت را دارد تا به سامانه های جانبی نظیر CRM های شناخته شده موجود در بازار و همچنین سایر سامانه های داخلی سازمان نظیر اتوماسیون اداری، سامانه پیامکی و … همسو با رویکرد توسعه یکپارچه سازی مدیریت ارتباط با مشتریان جهت پیاده سازی سناریوهای مختلف و ارائه خدمات مبتنی بر تماس، با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و بهبود تجربه مشتری، ارتباط یابد.

  • سامانه ای در اوج انعطاف

    نرم افزار مدیریت مرکزتماس آی وین دارای معماری انعطاف پذیر به لحاظ امکان توسعه پذیری، ارتقای Scale تعداد تماس همزمان، ارتباط با سایر سامانه های جانبی، فراهم آوردن بستر بهره گیری از راهکار دورکاری و … می باشد.
    به عنوان تجربه در خصوص دورکاری می توان به ايجاد بستر پاسخگويي سامانه ٤٠٣٠ از طريق اينترنت و تلفن همراه در سامانه متمركز ٤٠٣٠ جهت بهره برداري و پاسخگويي پزشكان محترم به تماس هاي مردمي اشاره نمود.

  • علاوه بر CRM داخلی
    هماهنگی کامل با تمامی CRM های موجود

    استفاده از سخت افزارهای مرکز تماس، با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات ارز، راه اندازی، توسعه و نگهداری مرکز تماس را علاوه بر ایجاد محدودیت در توسعه پذیری، با چالش جدی افزایش هزینه، مواجه می نماید. لذا با بهره گیری از نرم افزار iWin امکان استفاده از تمامی این امکانات با قیمت بسیار رقابتی وجود دارد. از جمله نرم افزار های برتر در سطح بین المللی میتوان به CISCO ,CSP ,AVAYA , RINGCENTRAL اشاره کرد که از منظر قیمت با توجه به نرخ تعدیل ارز در کشور با حجم امکانات iWin، کمترین قیمت در مدل فروش لایسنس به رقم 2000 دلار به ازای هر کاربر خواهد بود.

یکپارچگی با سامانه های مورد نیاز

نرم افزار iWin این قابلیت را دارد تا با بهره گیری از ابزاری همچون IVR هوشمند و درخت دانش بخش قابل توجهی از تماس ها را به صورت سیستمی و بدون نیاز به کارشناس پاسخگو به نتیجه رسانده و پاسخگوئی کرد.