کمپانی NICE دستیار هوشمند CXone را راه اندازی کرد

NICE  از راه اندازی دستیار هوشمند CXone با پشتیبانی آملیا برای بهبود مکالمات در سفر مشتری خبر داده است.

جفت کردن قابلیت های تحلیلی پیشرفته NICE CXone ، و داده ها، با فناوری هوش مصنوعی آملیا به سازمان ها این امکان را می دهد تا با انعطاف پذیری کامل ، مقیاس پذیری و نوآوری های سریع ، خود سرویس هوشمندتر و موثرتری بسازند و به کار گیرند.

 دستیار هوشمند  CXone  با استفاده از هوش مصنوعی NICE Enlighten و قابلیت های دیجیتالی پیشرفته CXone ، با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته مکالمه ، می تواند بدون نیاز به نیروی انسانی ،مسائل مشتریان را حل کند ، با تداخل سریعتر و یادگیری با هرگونه تعامل برای ارتباطات عمیق تر در دفعات بعدی ، تسهیل کننده باشد.

علاوه بر این ، این راه حل به کاربران در طراحی دستیارهای مجازی هوشمند سفارشی خود برای موارد استفاده منحصر به فرد کمک می کند که می توانند پیشنهادات و راهنمایی ها را از طریق رابط تعاملی ارائه دهند.

پل جارمن ، مدیرعامل NICE CXone می گوید: “مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در حال گفتگوهای دیجیتالی هستند و برند هایی را ترجیح می دهند که ۲۴ ساعته و ۷ روزه از خدمات خود پشتیبانی می کنند و به سرعت انتظار تجربه ای بی دردسر در لحظه نیاز خود را دارند.”

فناوری های مجهز به هوش مصنوعی این تجربیات تحت کنترل مشتری را از طریق ارائه سریع خدمات شخصی و مراقبت های کامل به فرد امکان پذیر می کند.

“هوش مصنوعی مبتنی بر یادگیری ماشینی که توسط آملیا طراحی شده است به سازمان ها کمک می کند تا به صورت دیجیتالی از طریق اتوماسیون و فناوری شناختی هزینه ها را کاهش دهند ، بهره وری را افزایش داده و تجارت خود را توسعه دهند.”

اسکات کوهن ، مدیر ارشد کانال آملیا گفت: “همکاری انسان و ماشین ارزش قابل توجهی برای مشاغل ، کارکنان و مشتریان ایجاد میکند”

“هوش مصنوعی مکالمه ای و خودآموزی مانند دستار هوشمند  CXone ، که توسط آملیا طراحی شده است ، یک تمایز مهم برای هر شغل محصوب می شود و بهترین عناصر تعاملات انسانی را به تجربیات روزمره کاربران ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *