کمپانی Nice از هوش مصنوعی برای افزایش اثربخشی استفاده میکند
882
3 دقیقه

کمپانی Nice از هوش مصنوعی برای افزایش اثربخشی استفاده میکند

سیستم بازخورد هوش مصنوعی کمپانی NICE به سازمان ها این قدرت را می دهد تا مشتریانی که در معرض خطر فسخ هستند را با استفاده از نظرسنجی منحصر به فرد و گفتگو، به مشتریان وفادار تبدیل کند.

سیستم بازخورد هوش مصنوعی به سرعت مشکلات مشتری را برطرف می کند و از ایجاد مشکل جدید جلوگیری می کند.همه اینها در حالی است که از تکرار مکالمه های هزینه بر با مشتریانی که رضایت ندارند جلوگیری می کند.

رهبران مراکز تماس با افزایش کارایی عملیاتی ، به بهبود رضایت و وفاداری متهم می شوند ، اما آنها برای حل سریع و سریع مشکلات خود از ابزارهای مناسبی برای اقدام سریع با مشتریان در معرض خطر، به ویژه مشتریان با ارزش بالا، برخوردار نیستند.

بازخورد هوش مصنوعی با توسعه سیستم NICE Satmetrix به گونه ای عمل میکند تا با کاهش زمان و افزایش دقت، در مقیاس سازمانی ، حتی به سطح بالاتری از رضایت و وفاداری مشتری برسد.

امروزه شرکت ها پس از از دست دادن مشتری خود ، دلایل ریزش مشتری را می آموزند. این در حالی است که مراکز تماس مدرن نیازی به پرداخت چنین هزینه های گرانی برای از دست دادن مشتری خود ندارند.

مراکز تماس با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی ۲٫۳ برابر بهبود در تماس اول ، ۳٫۵ برابر افزایش سالانه رضایت مشتری و ۱۱٫۵ برابر کاهش هزینه خدمات دارند

عادت های جدید مشتریان و سفرهای جدیدی که در محیط دیجیتال ما ریشه دارند ، ماندگار هستند. در نتیجه ، مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری – در حین تحقیقات آنلاین ، هنگام خرید ، سوالات پس از خرید و برای تمدید ، با مراکز تماس ما تماس میگیرند.

و کانال های ارتباطی ما با مشتریان بیشتر از هر زمان دیگری است، کانال هایی مثل: چت آنلاین،پیام کوتاه، شبکه های اجتماعی و ایمیل

طبق نظرسنجی های اخیر کمپانی NICE ، ۹۲ درصد از تصمیم گیرندگان مراکز تماس افزایش حجم تعاملات را مشاهده کرده اند.

علاوه بر این ، NICE در سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی سال به سال حجم تعاملات دیجیتالی مشتریان خود بود.

امروزه میلیون ها نفر از مشتریان ناراضی دیجیتال میتوانند به راحتی نارضایتی خود را ابراز کنند و با یک کلیک از خدمات سازمان رقیب شما استفاده کنند

وفاداری از نظر مشتریان نکته ی پررنگی نیست، ۸۴ درصد از مصرف کنندگان ابراز کردند که پس از یک تجربه خدمات بد از سمت یک سازمان، برند مورد استفاده خود را عوض خواهند کرد.

به همین دلیل این نکته اهمیت دارد که سازمان ها با سیستم هوش مصنوعی، رضایت مشتریان خود را افزایش دهند. برای افزایش رضایت مشتری باید خدماتی ارائه کنید که شما را از دیگر سازمان ها متمایز میکند.

سیستم هوش مصنوعیNICE  چه ویژگی هایی دارد؟

  • تمام اتفاقات پیش آمده با مشتری را بدون تعصب و نگاه انسانی به طول خودکار تفسیر میکند
  • برای درک عملکرد نماینده، به مکالمات گوش می دهد و تهدید هایی که موجب نارضایتی مشتری می شود را با ارائه اطلاعات دقیق از بین می برد.
  • اقدامات سریعی را برای حل مشکلات مشتری و جلوگیری از ایجاد مشکل جدید انجام می دهد.

باری کوپر ، رئیس گروه سازمانی NICE گفت : “سیستم بازخورد هوش مصنوعی یکی دیگر از پیشنهادات پیشرو در بازار است که تعهد ما را درهوش مصنوعی و اتوماسیون نشان می دهد.”

با جدیدترین نوآوری سیستم هوش مصنوعی کمپانی NICE ، مدل های رفتاری پیش بینی شده خارج از چارچوب بررسی می شود به طوری که شرکت ها می توانند به صورت فعالانه مشکلات حل نشده مشتری را شناسایی کرده و برای ارائه خدمات فوق العاده و حفظ مشتریان با ارزش بالا ، بر اساس آنها عمل کنند.

این سیستم همچنین می تواند با بررسی نقاط کور ارتباط با مشتری، مشکلات را شناسایی کرده و راح حل های مناسبی را ارائه دهد

این سیستم یک راه حل جامع ، برای تجزیه و تحلیل برتر را ارائه می دهد تا سیستم بازخورد را در خط مقدم ارتباط با مشتری نگه دارد.