چرا آی‌وین

مرکز تماس برتر کشور ، همیشه در اوج آمادگی

وقتی که انرژی و انگیزه جوانی با نیروی دانش فنی و تجربه بزرگان ترکیب می شود، طبیعتا باید منتظر آی وین بود!

  • اولین مرکز تماس مبتنی بر خدمات ابری پاسخگوئی

    تسلط بر هر دو حوزه ی صنعت مرکز تماس

    آی وین تنها مرکز تماسی است که در هر دو شاخه استراتژیک این صنعت یعنی تولید نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز ارتباط و نیز انجام خدمات میزبانی و پاسخگوئی 7/24 به صورت تخصصی فعالیت می نماید. حاصل این تلاش تولید پلتفرم دانش بنیان و هوشمند با ویژگی های منحصر به فرد و قابل عرضه در سطح بین المللی و نیز میزبانی سامانه پاسخگویی و مرکز مراقبت از مشتریان پروژه های ملی همچون ثبت و پاسخگویی به شکایات (195)، طرح رجیستری تلفن های همراه، درگاه ملی خدمات دولت همراه، سامانه پاسخگویی 2020 مخابرات منطقه تهران ، شهر فرودگاهی امام خمینی، شرکت نفت ایران ، بانک ها و کارگزاری های مختلف و ده ها پروژه ملی و بین المللی … گردیده است.

  • مراکز تماس کشوری آی وین

    الگوی متمرکز و نیمه متمرکز معماری ارتباطات

    مرکز تماس آی‌وین با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. فعالیت متمرکز این مراکز تماس، علاوه بر افزایش یکپارچگی ارتباطی آی‌وین، ثبات و تداوم ارتباطات در موارد بحرانی را نیز به حداکثر رسانده است

  • دانش بنیان و مستقر در پارک علم و فناوری

    آی وین در نقطه عطف صنعت ، دانش و تکنولوژی روز

    پارک علم و فناوری دانشگاه تهران واقع در امیرآباد شمالی، هر روز میدان چالش ها و راهکار های ارتباطی مهم ترین پروژه های کشور است. از کارگزاری های فعال بازار سرمایه و سامانه ملی سجام و…گرفته تا مسائل مرکز ارتباطات وزارت خانه ها و طرح ها و فراخوان های دولتی و رایزنی های لحظه به لحظه ی مدیران این سازمان ها با آی وین. پیشتر در بخش هایی از سایت گفته بودیم که آی وین چهار سال است بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه داده. هر روز این چهار سال اینگونه گذشته است و امروز نیز همینطور گذشت.