ویروس کرونا این روزها تأثیر بسیار زیادی روی کسب و کارهای آنلاین و سنتی داشته و آنها را با مشکلات زیادی مواجه کرده و بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای کوچک را به تعطیلی کشانده است. شرکت های کوچک در سراسر جهان با یکی از چالش برانگیزترین دوران تاریخ معاصر روبه رو هستند. اما باید در نظر داشته باشید که در همین روزهای سخت بعضی از کسب و کارها با ایجاد پروتکل های ارتباطات در شرایط بحرانی و مدیریت زمان، فروش چند برابری محصولات و خدمات شان را تجربه کردهاند.
مهمتر از هر چیزی شرکتها باید مطمئن شوند که برنامهای مدون و سنجیده برای تداوم کسبوکارشان در اختیار دارند و این برنامه باید بهطور مرتب بهروز شود. چنین برنامهای باید تأمینکنندگان را در نظر بگیرد و فهرست ریسکها را بر اساس دستهبندیهای صنعتی ارزیابی کند. از طرفی دیگر باید ارتباط بین خود و مشتریان را به طور مداوم و تمام وقت حفط کنید و از طریق راههای مختلف ارتباطی مانند تماس تلفنی، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و... پاسخگوی مشتری باشید ، در نظر داشته باشید که مشتریان شما در زمان شیوع ویروس کرونا بیشتر از هر چیز دیگری بهدنبال دریافت خدمات و تهیه محصولات با بهداشتیترین شرایط ممکن هستند. به همین خاطر باید بتوانید اعتماد مشتریان و مخاطبان را از سلامت محصولات و خدماتتان جلب کنید.
ویروس کرونا موجب شده تا میزان ترددها به شدت کاهش پیدا کرده و از تجمعات کاسته و باعث فاصله گذاری اجتماعی شود. از سوی دیگر نیز مشخص نیست شرایط چه زمانی به حالت عادی بازمیگردد. از این رو میزان درآمد بسیاری از کسب و کارها به شدت کاهش یافته و شرایط آینده و عواقب ناشی از آن را مبهم ساخته است و بعضی از کسب کارها را به تعطیلی کشانده و یا با تعدیل نیرو و کاهش فیزیکی تعداد نیروی کار فعال به دلیل تعطیلی و شیفتی شدن باعث افت روند کاری و ارائه بهتر خدمات و محصولات شده و ارتباط با مشتری را به چالش کشیده است. در همین راستا مرکز تماس آیین با بررسی شرایط موجود و تلاش برای برقراری ارتباط مؤثر بین این کسب و کارها با مخاطبانشان و همچنین حفط مراقبت از مشتری و مشتری مداری برنامه های تدوین کرده است تا این شرکتها بتوانند از راه دور نیز پاسخگو مشتریان خود باشند و در این شرایط بحرانی به حیات خود ادامه دهند.
این قابلیت برای کسب و کارهایی که با نیروی کم مواجه هستند و یا به صورت دورکاری و شیف بندی شده فعالیت می کنند بسیار مورد توجه است، این ویژگی با در اختیار گذاشتن یک بستر ابری و یک سرخط به این شرکت می تواند کمک شایانی به ادامه فعالیت کسب وکارها در فضایی خارج از شرکت و در خانه کند، همچنین می تواند یک برنامه ریزی مدون و با امکانات شیفبندی تماسها و دایورت کردن بر روی تلفن همراه و خطوط ثابت در اختیار شرکت ها قرار دهد
مرکز تماس آی وین با در نظر گرفتن اینکه ممکن است برخی از کسب و کارها با تعدیل نیرو و یا کمبود نیروی انسانی برای پاسخگویی به مخاطبان در این شرایط بحرانی رو به رو باشند و همچنین میزان تماس ها با توجه به فاصله اجتماعی بیش از پیش شده است با در اختیار گذاشتن کارشناسان فروش تلفنی حرفهای به جهت پاسخگویی و پشتیبانی از محصولات و همچنین مرتفع کردن درخواستهای مشتریان این امکان را برای شرکت ها فراهم آورده تا به نحو مطلوبی خدمات خود را ارائه دهند.
علاوه بر تماس تلفنی، مرکز تماس آیوین در رابطه با پشتیبانی از راههای ارتباطی دیگر مانند شبکه ها اجتماعی، اپلیکیشن ها، ایمیل و ...، نیز خدماتی عرضه می کند تا نیاز این کسب و کارها به طور یکپارچه و و کامل برطرف شود. همچنین با ارائه گزارشات مدیریتی به صورت دورهای میزان فعالیت کارشناسان و نحوه پاسخگویی مورد بررسی قرار میگیرد و در اختیار شرکت گذاشته می شود.
در این شرایط به وجود آمده بعضی از کسب و کارها منتظر بهبود اوضاع فعلی هستند تا پس از آن شروع به ادامه روند کاری و فعالیت خود کنند اما در مرکز تماس آی وین برای هر لحظه و هر شرایطی برنامه ریزی منعطف و استراتژی های مختلفی برای انواع کسب و کارها تدوین می گردد و خدمات مطلوبی جهت افزایش بازده ای در شرایط بحرانی ارائه می شود.