3000 76 49
نرم افزار مدیریت مرکز تماس

نرم افزار مرکز مدیریت تماس iWin

iWin CCM

نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین ، با ارائه تصویری کامل از لحظه به لحظه ی مرکز تماس و همچنین یکپارچه سازی تمامی کانال های ارتباطی(تماس های تلفنی، دبیرخانه، فکس و ایمیل ،روابط عمومی و سوشیال مدیا و…) به روز ترین امکانات مدیریت مرکز تماس را در ابعاد مختلف کسب و کار در اختیار شما قرار می دهد.

نهایت سهولت در کاربری داشبورد مدیریت

نهایت سهولت در کاربری داشبورد مدیریت

داشبورد مدیریتی آی وین در ساده ترین حالت ممکن، مهمترین شاخصه های عملکرد مرکز تماس، آمار لحظه ای تعداد تماس و فعالیت کارشناسان، گزارش عملکرد روزانه و... را در لحظه نمایش می دهد

گزارش کلی عملکرد مرکز تماس

گزارش کلی عملکرد مرکز تماس

در این بخش به راحتی می توان به صورت لحظه ای از وضعیت تماس ها و صف های مختلف آگاه بود. بررسی تعداد دقیق تماس ، روند پاسخگویی، متوسط زمان انتظار و...تنها بخشی از این گزارش است.

گزارش تجمیعی عملکرد پاسخگویان

گزارش تجمیعی عملکرد پاسخگویان

این نمودار پر از نقطه های پراکنده قرار است تبدیل شود به مهمترین شاخص ارزیابی عملکرد مرکز تماس تان! مراقب این نمودار باشید!

زمان سرکشی به مرکز تماس به پایان رسیده است

زمان سرکشی به مرکز تماس به پایان رسیده است

در بخش مانیتورینگ می توانید از وضعیت تمام کارشناسان تماس و یا هر کدام به صورت جداگانه اطلاع داشته باشید. باید بدانیم چند کاربر درحال پاسخگویی هستند و چند نفر مشغول صرف چای!

تنها صدا نیست که می ماند!

تنها صدا نیست که می ماند!

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

چگونه نرم افزار مرکز تماس آی وین روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟

راه‌اندازی یک مرکز تماس On Premise نیازمند تجهیزاتی مانند کامپوننت‌های کابلی، سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی است که هزینه‌های بسیار بالایی را به کسب و کارها تحمیل می‌کند و مدت زمان زیادی لازم است تا این هزینه‌ها جبران شود. این در حالی است که نرم‌افزار‌های مدیریت مرکز تماس Cloud-Base یا ابری به دلیل نداشتن هزینه‌هایی از جمله خرید سخت‌افزار، تجهیزات، نگهداری، ارتقا و تعمیرات، محبوب‌تر و به صرفه‌تر برای کسب و کارهاست.
نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس با بهره‌گیری از ویژگی‌های منحصر به فردش مانند: شماره‌گیر خودکار، نظارت بر تماس‌ها، تجزیه و تحلیل مکالمات، تبدیل کامپیوتر به تلفن (CTI)، پاسخگویی خودکار تعاملی (IVR)، سیستم توزیع پیام خودکار (ACD)، گزارشات تفکیکی، مدیریت چندلایه و ... باعث افزایش بهره‌وری شده و همچنین با توجه به KPIهای تعریف شده برای هر کارشناس، می‌توان بازخورد واقعی در مورد نحوه‌ی پشتیبانی مشتریان را بررسی کرد.
اطلاعات و داده‌های مشتریان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس ابری این امنیت را برای شما فراهم می‌کند. فراموش نکنید که ضروری است ارائه دهنده‌ای قابل اعتماد پیدا کنید که دارای پروتکل‌های قوی امنیتی جهت نگهداری و مراقبت از اطلاعات مرکز تماس و مشتریان شما باشد.
بهبود روابط با مشتری، با ارائه بهترین خدمات به مشتری آغاز می‌شود. کسب و کار‌های زیادی هستند که خدمات خوبی برای مشتریان در نظر می‌گیرند اما مشتریان از این خدمات بی اطلاع می‌مانند. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را به سرعت ارائه دهید. مشتریان اگر حس کنند که حقوقشان از جانب شما نادیده گرفته شده است، به راحتی شما را کنار می‌گذارند.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار مدیریت مرکز تماس iWin

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

ارتباطات یکپارچه

  • امکان پرداخت قبوض در IVR
  • یکپارچگی بین تمام کانال های ارتباطی 360 درجه
    (Omni Channel)
  • iVR تعاملی، با قابلیت ایجاد درخت پاسخگوئی
  • امکان تعریف پاسخ خودکار تلفنی و پیامکی

زیرساخت های اختصاصی

  • مستقل از هرگونه نیاز سخت افزاری
  • امکان افزایش ظرفیت پاسخگوئی بدون محدودیت
  • عدم وابستگی به زیرساخت مخابراتی (sip-e1 ,..)
  • عدم وابستگی به لایسنس نرم افزاری خاص

مدیریت نامحدود داده ها

  • امکان تعریف سطح دسترسی کاربران
  • مدیریت چندین پروژه به صورت مستقل
  • ذخیره و مدیریت تماس های از دست رفته
  • مدیریت چندین مرکز تماس به صورت همزمان

پشتیبانی بی نقص

  • قابلیت توسعه پذیری اختصاصی
  • مدیریت کلیه کانال های ارتباطی در یک پنل جامع
  • تیم پشتیبانی شبانه روزی و 24/7
  • به روز رسانی منظم بر اساس نیاز کاربران

پشتیبانی یک اَبَرسامانه

  • پشتیبانی از کلیه قابلیت های VoIP
  • پشتیبانی از پروتکل SIP
  • امکان پشتیبانی از 400 تماس به صورت همزمان
  • پشتیبانی از کلیه مدل های تلفن های تحت شبکه

معجزه انعطاف پذیری

  • امکان تعریف چندین پروژه مستقل بر روی سامانه
  • اتصال به تمام سامانه های ارتباطی
  • پنل چند زبانه با چندین Time Zoom و فرهنگ
  • پشتیبانی از کلیه مدل های تلفن های تحت شبکه

گزارشات تفکیکی

  • نمایش نتایج نظرسنجی به تفکیک صف
  • گزارش لحظه ای تماس های همزمان
  • اطلاع رسانی در مواقع بحرانی از طریق پیامک و ربات
  • میانگین زمان مکالمات و انتظار

مدیریت کمپین

  • دارای تماس گیر خودکار
  • ایجاد تماس و اجرای یک سناریو خاص به شماره کاربر
  • امکان صف بندی تماس های خروجی
  • بازیابی تماس های از دست رفته به صورت خودکار

با نرم افزار مدیریت مرکز تماس iWin بیشتر آشنا شوید