راهکار اختصاصی کارگزاری ها

چگونه نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس آی‌وین روی کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس با بهره‌گیری از ویژگی‌های منحصر به فردش مانند: شماره‌گیر خودکار، نظارت بر تماس‌ها، تجزیه و تحلیل مکالمات، تبدیل کامپیوتر به تلفن (CTI)، پاسخگویی خودکار تعاملی (IVR)، سیستم توزیع پیام خودکار (ACD)، گزارشات تفکیکی، مدیریت چندلایه و ... باعث افزایش بهره‌وری شده و همچنین با توجه به KPIهای تعریف شده برای هر کارشناس، می‌توان بازخورد واقعی در مورد نحوه‌ی پشتیبانی مشتریان را بررسی کرد.
بهبود روابط با مشتری، با ارائه بهترین خدمات به مشتری آغاز می‌شود. کسب و کار‌های زیادی هستند که خدمات خوبی برای مشتریان در نظر می‌گیرند اما مشتریان از این خدمات بی اطلاع می‌مانند. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را به سرعت ارائه دهید. مشتریان اگر حس کنند که حقوقشان از جانب شما نادیده گرفته شده است، به راحتی شما را کنار می‌گذارند.
اطلاعات و داده‌های مشتریان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس ابری این امنیت را برای شما فراهم می‌کند. فراموش نکنید که ضروری است ارائه دهنده‌ای قابل اعتماد پیدا کنید که دارای پروتکل‌های قوی امنیتی جهت نگهداری و مراقبت از اطلاعات مرکز تماس و مشتریان شما باشد.
راه‌اندازی یک مرکز تماس On Premise نیازمند تجهیزاتی مانند کامپوننت‌های کابلی، سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی است که هزینه‌های بسیار بالایی را به کسب و کارها تحمیل می‌کند و مدت زمان زیادی لازم است تا این هزینه‌ها جبران شود. این در حالی است که نرم‌افزار‌های مدیریت مرکز تماس Cloud-Base یا ابری به دلیل نداشتن هزینه‌هایی از جمله خرید سخت‌افزار، تجهیزات، نگهداری، ارتقا و تعمیرات، محبوب‌تر و به صرفه‌تر برای کسب و کارهاست.

BASIC FEATURES...

  • فرم ساز و فرآیندساز پویا

  • مدیریت کمپین خودکار خروجی

  • نظارت و پایش (Monitoring)

  • نظرسنجی هوشمند صوتی

  • شیفت بندی پرسنل (Workforce Management)

  • درخت دانش و پاسخگویی خودکار

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

چگونه نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس آی‌وین روی کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

افزایش بهره وری

نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس با بهره‌گیری از ویژگی‌های منحصر به فردش مانند: شماره‌گیر خودکار، نظارت بر تماس‌ها، تجزیه و تحلیل مکالمات، تبدیل کامپیوتر به تلفن (CTI)، پاسخگویی خودکار تعاملی (IVR)، سیستم توزیع پیام خودکار (ACD)، گزارشات تفکیکی، مدیریت چندلایه و ... باعث افزایش بهره‌وری شده و همچنین با توجه به KPIهای تعریف شده برای هر کارشناس، می‌توان بازخورد واقعی در مورد نحوه‌ی پشتیبانی مشتریان را بررسی کرد.

بهبود روابط مشتریان

بهبود روابط با مشتری، با ارائه بهترین خدمات به مشتری آغاز می‌شود. کسب و کار‌های زیادی هستند که خدمات خوبی برای مشتریان در نظر می‌گیرند اما مشتریان از این خدمات بی اطلاع می‌مانند. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را به سرعت ارائه دهید. مشتریان اگر حس کنند که حقوقشان از جانب شما نادیده گرفته شده است، به راحتی شما را کنار می‌گذارند.

ارتقا امنیت

اطلاعات و داده‌های مشتریان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس ابری این امنیت را برای شما فراهم می‌کند. فراموش نکنید که ضروری است ارائه دهنده‌ای قابل اعتماد پیدا کنید که دارای پروتکل‌های قوی امنیتی جهت نگهداری و مراقبت از اطلاعات مرکز تماس و مشتریان شما باشد.

کاهش هزینه ها

راه‌اندازی یک مرکز تماس On Premise نیازمند تجهیزاتی مانند کامپوننت‌های کابلی، سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی است که هزینه‌های بسیار بالایی را به کسب و کارها تحمیل می‌کند و مدت زمان زیادی لازم است تا این هزینه‌ها جبران شود. این در حالی است که نرم‌افزار‌های مدیریت مرکز تماس Cloud-Base یا ابری به دلیل نداشتن هزینه‌هایی از جمله خرید سخت‌افزار، تجهیزات، نگهداری، ارتقا و تعمیرات، محبوب‌تر و به صرفه‌تر برای کسب و کارهاست.

مهم ترین مزایای نرم افزار
مدیریت مرکز تماس آی وین

نظارت و پایش (Monitoring)

  • امکان نظارت بر فرآیند تماس ها به صورت آنلاین و لحظه ای
  • نظارت و مانیتورینگ دقیق بر روند اجرای تماس ها
  • ارائه مانیتورینگ در کلیه سطوح دسترسی
  • ارائه انواع پایش لحظه ای بر روی بات شبکه های اجتماعی
  • پایش لحظه ای محیطی مرکز تماس (Wall board)
  • پایش (Monitoring) و اطلاع رسانی به لحظه (real-time)
  • رصد تماس گیرندگان حاضر در مراحل مختلف تماس مانند IVR و صف انتظار

داشبورد مدیریتی متنوع

  • نمایش نتایج نظرسنجی به تفکیک صف
  • تعداد تماس همزمان
  • وضعیت هر اپراتور (آزاد، غیرفعال، در حال مکالمه و...)
  • میانگین زمان مکالمات و انتظار
  • تعداد تماس ها به تفکیک ورودی، خروجی،
  • پاسخ داده شده، از دست رفته و ... در روز جاری

مدیریت کمپین خودکار خروجی

  • دارای قابلیت تماس گیر خودکار
  • ایجاد تماس برای مکالمه و اجرای یک سناریو خاص به شماره کاربر
  • امکان صف بندی تماس های خروجی
  • امکان بازیابی تماس های از دست رفته به صورت خودکار
  • امکان پیاده سازی سناریوی صف خروجی تماس صوتی
  • امکان انتخاب زمان ترجیحی برای برقراری تماس های Callback

درخت دانش و پاسخگویی خودکار

  • امکان بارگزاری فایل صوتی و متن معادل
  • افزایش بهره وری به کمک پاسخگویی سیستمی
  • امکان تعریف و مدیریت دلایل پاسخگویی خودکار
  • امکان به روز نمودن اطلاعات پاسخگویی و به اشتراک گذاشتن آن
  • امکان پاسخ دهی به تماس، پیام صوتی و ... از طریق درخت دانش
  • انتقال تماس به درخت دانش و تعیین پاسخ از کانال های ارتباطی مختلف

نظرسنجی هوشمند صوتی

  • گزارشات مدیریتی نتایج نظرسنجی
  • طراحی انواع پرسشنامه های نظرسنجی
  • امکان تعریف سناریو نظرسنجی از طریق API
  • استخراج نتایج مورد انتظار از نظرسنجی با متن کاوی
  • ارزیابی عملکرد کارشناسان پاسخگویی بر اساس نظرسنجی
  • تعریف و مدیریت کمپین خروجی سیستمی نظرسنجی و رضایت سنجی
  • یکپارچه سازی نظرسنجی در کانال های مختلف ارتباطی

شیفت بندی پرسنل (Workforce Management)

  • تعیین تعداد پرسنل در هر شیفت با توجه به SLA
  • قابلیت شیفت بندی برای سازمان های ارائه کننده سرویس 24 ساعته
  • شیفت بندی کارشناسان با توجه به مهارت و گروه بندی آنها
کرونا