چگونه نرم افزار مرکز تماس آی وین روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟

نرم افزار مرکز تماس با بهره گیری از ویژگی های منحصر به فردش مانند : شماره گیر خودکار، نظارت بر تماس ها، تجزیه و تحلیل مکالمات، تبدیل کامپیوتر به تلفن(CTI)، پاسخگویی خودکار تعاملی(IVR)، سیستم توزیع پیام خودکار(ACD)، گزارشات تفکیکی، مدیریت چندلایه و ... با توجه به KPI های تعریف شده برای هر کارشناس، بازخورد واقعی در مورد نحوه ی پشتیبانی مشتریان را بررسی کرد.
بهبود روابط با مشتری، با ارائه بهترین خدمات به مشتری آغاز می شود. کسب و کارهای زیادی هستند که خدمات خوبی برای مشتریان در نظر می گیرند اما مشتریان از این خدمات بی اطلاع می-مانند. نرم افزار مرکز تماس به شما امکان این را می دهد که به مشتریان خدمات با کیفیت، قابل اعتماد و سریع ارائه بدهید. مشتری پادشاه است و این پادشاه اگر حس کنند که حقوقشان از جانب شما نادیده گرفته شده است، به راحتی، کاری را انجام می دهند که شما دوست ندارید برای کسب و کارتان اتفاق بیفتد
اطلاعات و داده های مشتریان شما سرمایه های ارزشمندی هستند که باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. نرم افزارهای مرکز تماس ابری این امنیت را برای شما فراهم می کنند. فراموش نکنید که ضروری است ارائه دهنده¬ای قابل اعتماد پیدا کنید که دارای پروتکل های قوی امنیتی جهت نگهداری و مراقبت از مراکز تماس شما باشد.
راه اندازی یک مرکز تماس On Premise نیازمند تجهیزاتی مانند کامپوننت های کابلی، سخت افزار و نرم افزار هایی است که هزینه های بسیار بالایی را به کسب و کارها تحمیل می کند و مدت زمان زیادی لازم است تا این هزینه ها جبران شود. این در حالی است که نرم افزار های مرکز تماس Cloud-Base یا ابری به دلیل نداشتن هزینه هایی از جمله خرید سخت افزار،تجهیزات، نگهداری، ارتقا و تعمیرات، محبوب تر و به صرفه تر برای کسب و کارهاست.

BASIC FEATURES...

  • فرم ساز و فرآیندساز پویا

  • مدیریت کمپین خودکار خروجی

  • نظارت و پایش (Monitoring)

  • نظرسنجی هوشمند صوتی

  • شیفت بندی پرسنل (Workforce Management)

  • درخت دانش و پاسخگویی خودکار