راهکار اختصاصی کارگزاری ها
نرم افزار مدیریت مرکز تماس

نرم افزار مرکز مدیریت تماس iWin

iWin CCM

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

نهایت سهولت در کاربری در داشبورد مدیریتی

نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

چگونه نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس آی‌وین روی کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد؟

{
نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس با بهره‌گیری از ویژگی‌های منحصر به فردش مانند: شماره‌گیر خودکار، نظارت بر تماس‌ها، تجزیه و تحلیل مکالمات، تبدیل کامپیوتر به تلفن (CTI)، پاسخگویی خودکار تعاملی (IVR)، سیستم توزیع پیام خودکار (ACD)، گزارشات تفکیکی، مدیریت چندلایه و ... باعث افزایش بهره‌وری شده و همچنین با توجه به KPIهای تعریف شده برای هر کارشناس، می‌توان بازخورد واقعی در مورد نحوه‌ی پشتیبانی مشتریان را بررسی کرد.
بهبود روابط با مشتری، با ارائه بهترین خدمات به مشتری آغاز می‌شود. کسب و کار‌های زیادی هستند که خدمات خوبی برای مشتریان در نظر می‌گیرند اما مشتریان از این خدمات بی اطلاع می‌مانند. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را به سرعت ارائه دهید. مشتریان اگر حس کنند که حقوقشان از جانب شما نادیده گرفته شده است، به راحتی شما را کنار می‌گذارند.
اطلاعات و داده‌های مشتریان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس ابری این امنیت را برای شما فراهم می‌کند. فراموش نکنید که ضروری است ارائه دهنده‌ای قابل اعتماد پیدا کنید که دارای پروتکل‌های قوی امنیتی جهت نگهداری و مراقبت از اطلاعات مرکز تماس و مشتریان شما باشد.
راه‌اندازی یک مرکز تماس On Premise نیازمند تجهیزاتی مانند کامپوننت‌های کابلی، سخت‌افزار و نرم‌افزارهایی است که هزینه‌های بسیار بالایی را به کسب و کارها تحمیل می‌کند و مدت زمان زیادی لازم است تا این هزینه‌ها جبران شود. این در حالی است که نرم‌افزار‌های مدیریت مرکز تماس Cloud-Base یا ابری به دلیل نداشتن هزینه‌هایی از جمله خرید سخت‌افزار، تجهیزات، نگهداری، ارتقا و تعمیرات، محبوب‌تر و به صرفه‌تر برای کسب و کارهاست.
}

مهم ترین ویژگی های نرم افزار مدیریت مرکز تماس iWin

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

نظارت و پایش

  • گزارشات جامع وضعیت مرکز تماس
  • گزارشات مقایسه عملکرد کارشناسان
  • گزارشات مربوط به ترند تماس ها
  • لیست تماسها با امکان جستجوی فوق پیشرفته

با نرم افزار مدیریت مرکز تماس iWin بیشتر آشنا شوید

کرونا