مشتریان خواستار گزینه‌های سلف سرویس هستند!!!

در دنیای امروز مخاطبان و مشتریان به دنبال سریعترین و راحتترین راه برای تعامل و ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند. از این‌ رو کسب و کارها باید راه‌های ارتباطی متنوعی به مخاطبانشان ارائه دهند تا آنها به هر طریق که می‌توانند از شرکت‌ها اطلاعات دریافت کنند و با آنها در تماس باشند.

به عنوان مثال، مخاطبان ممکن است یک اپلیکیشن موبایل یا وب سایت را جستجو نمایند یا اینکه تصویر آموزشی را برای پاسخ به سوالاتشان مرور کنند. آنها به دنبال دانشی هستند که به آسانی قابل دسترس باشد و یا به دنبال خدماتی که به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند و به سادگی بتوانند سفارش خود را ثبت کنند و مسائل و چالش‌های خود را در کمترین زمان و با هر نوع ارتباطی برطرف کنند.

بررسی‌ها نشان داده امروزه با پیشرفت تکنولوژی، از هر ۱۰ نفر ۶ نفر تمایل دارند که از طریق وب سایت برند‌ها و به صورت آنلاین خرید کنند، در کنار این، تعاملات از طریق اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی و… را هم باید در نظر گرفت. شرکت‌ها باید بدانند که مشتریانشان چه نوع ارتباطی را در چه شرایطی ترجیح می‌دهند و تمامی راه‌های ارتباطی را برای مشتریان امکان پذیر کنند و به مصرف کنندگان این اجازه را بدهند که روش ارتباطی و جدول زمانی خود را انتخاب کنند.

برای به دست آوردن تجربه مشتری که در راستای ستایش برند شما باشد، ورودی‌ها و خواسته‌های آنها را دریافت کنید و به آن اهمیت دهید!

برچسب ها:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *