مزایای برون سپاری مرکز تماس
756
5 دقیقه

مزایای برون سپاری مرکز تماس

تصور رایج این است که برون سپاری فقط برای سازمان های بزرگ و بین المللی است.

با این حال، واقعیت این است که، طبق یک نظرسنجی در سال 2019 از YouGov، بیش از سه پنجم کسب‌وکارهای کوچک و 81 درصد از شرکت‌های متوسط ​​در بریتانیا یک یا چند مورد از خدمات کلیدی خود را به اشخاص ثالث ، از جمله حسابداری ، امور مالی ، فناوری اطلاعات، چاپ و مرکز تماس برون‌ سپاری می‌کنند.

مزایای برون سپاری مرکز تماس

برون سپاری می تواند طیف وسیعی از مزایا را برای مشاغل در هر اندازه ای به ارمغان بیاورد ، به ویژه شرکت های کوچک و متوسط، که مدیریت آنها تحت فشار زمان و منابع قابل توجهی از عملکردهای مختلف در شرکت هایشان است.

مراجعه به شخص ثالثی که در یک عملیات خاص متخصص است، می‌تواند قفل این موارد را باز کند، نه حداقل از طریق دسترسی به دانش و تخصص، بلکه از نظر آزاد کردن زمان برای کارهای دیگر و مدیریت ریسک.

حمایت از سازمان‌ها در هر اندازه یکی از دلایلی است که ما خدمات دفتری خود را تأسیس کردیم. این یک منبع مشترک است که به کسب و کارها کمک می کند تا عملکرد مرکز تماس خود را برون سپاری کنند، خواه 5 یا 100 تماس در روز دریافت کنند.

مشاوران ما آموزش دیده اند تا از طرف چندین برند یا کمپین در هر زمان کار کنند و این سرویس می تواند هر کانالی، به هر حجمی از درخواست ها، در هر زمانی از روز یا سال را پوشش دهد. این به طور خاص برای هر یک از مشتریان ما، بسته به سطح خدماتی که آنها نیاز دارند، طراحی شده است.

مزایای برون سپاری مرکز تماس

نه مزیت خدمات برون سپاری مرکزتماس

برخی از دلایلی که شرکت ها و سازمان ها از خدمات برون سپاری مرکز تماس استفاده می کنند عبارتند از:

  1. کاهش هزینه ها ، برون سپاری مرکز تماس می تواند به شدت برای شرکت ها صرفه جویی کند. برخلاف مراکز تماس داخلی، آنها فقط برای زمان تولیدی پرداخت می کنند. قراردادهای مختلفی برای مدیریت هزینه ها وجود دارد، از نرخ ساعتی برای مشاوران گرفته تا مدل های زمان مکالمه، که در آن شما فقط برای زمانی که مشاوران با تلفن می گذرانند، پرداخت می کنید.
  2. صرفه جویی در زمان ، هر چه کارکردهای غیر اصلی در کسب و کار خود را برون سپاری کنید، زمان بیشتری برای تمرکز بر آنچه برای شرکت شما مهم است، خواهید داشت. شرکت‌های کوچک و متوسط ​​معمولاً سازمان‌هایی هستند که زمان و منابع محدودتری دارند و تیم‌های مدیریتی روزانه بین مشاغل مختلف کشیده می‌شوند. برون سپاری خدمات مشتری به آنها اجازه می دهد تا به جای رسیدگی به سؤالات مشتری، روی رشد تجارت خود تمرکز کنند.
  3. دسترسی به آخرین فناوری ، مشارکت با یک ارائه دهنده متخصص می تواند به SME ها دسترسی به ابزارهایی را بدهد که بعید است قادر به خرید داخلی باشند. ما قبلاً روی فناوری‌های مختلفی مانند TechSee سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که از طریق هوش مصنوعی (AI) و واقعیت افزوده (AR) کمک‌های بدون تماس بصری برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. این ابزارها می توانند تجربه مشتری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و اطمینان حاصل کنند که بدون نیاز به سرمایه گذاری مداوم، در لبه برتر باقی می ماند.
  4. دسترسی به کارکنان باتجربه ، مشاوران مراقبت از مشتری خدمات برون سپاری بسیار آموزش دیده اند تا در برند شما متخصص باشند و برای مدت طولانی تری نسبت به کارکنان مرکز تماس داخلی در کسب و کار ما بمانند. آنها همچنین کارهای متنوع تری را انجام می دهند و به آنها تجربه در مدیریت مکاتبات ایمیلی، تماس های تلفنی و کمپین های خاص می دهند. این به شما امکان می دهد بدون دردسر آموزش و منابع انسانی به کارکنان سطح بالایی که کسب و کار شما را می شناسند دسترسی داشته باشید.
  5. ساعات کار طولانی ، هنگامی که مرکز تماس را برون سپاری می کنید، ارائه دهنده باید بتواند هفت روز در هفته پوشش ارائه دهد ، یک تعهد گران برای مراکز تماس داخلی. ساعات کار استاندارد دفتر ما 8:00 تا 18:00 در طول هفته و سپس 09:00 تا 17:00 در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات بانکی است. با این حال، انواع مدل‌هایی وجود دارند که می‌توانند متناسب با نیازهای کسب و کار و مشتریان شما ایجاد شوند.
  6. برنامه های اضطراری ، همانطور که تجربه 18 ماه گذشته نشان می دهد، همه شرکت ها باید برای شرایط استثنایی برنامه داشته باشند. بسیاری از مشتریان ما نمی‌توانستند مرکز تماس خود را برای کار از خانه در زمان شروع همه‌گیری راه‌اندازی کنند ، اما مراکز برون سپاری  این قابلیت فنی را دارند که تیم‌های ما در صورت لزوم از راه دور کار کنند. همین امر زمانی صدق می‌کند که مشتریان ما در تیم‌های خود مشکلات بیماری داشته باشند ، آنها می‌توانند به طور موثر یک سوئیچ را تغییر دهند و تماس‌های خود را به ما برون‌سپاری کنند. هر شرایطی که باشد، می‌توانیم با نیازهای مشتریان خود سازگار شویم و تغییر کنیم.
  7. راه اندازی آسان ، راه اندازی با تیم دفتر ما ساده و سرراست است. ما الزامات فنی کاملی را برای راه اندازی سرویس ارائه می کنیم ، تمام کاری که مشتریان ما باید انجام دهند این است که سؤالات مشتری را به صندوق ورودی ایمیل یا شماره تلفن ارائه شده توسط تیم برون سپاری هدایت کنند و تیم ما رسیدگی به آنها را آغاز خواهد کرد.
  8. دریافت ارجاعات ، دسترسی به دفتر می تواند به شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک کند تا از آنچه شرکت های دیگر انجام می دهند یاد بگیرند. اگر معتقدیم که آنها می توانند برای منافع متقابل همکاری کنند، ما به معرفی مشاغلی که با آنها کار می کنیم به یکدیگر اشاره می کنیم. به عنوان مثال، دو نفر از مشتریان ما روی یک پست‌کننده با هم کار کردند که یکی از آنها یک بروشور بازاریابی را در تحویل شرکت دیگر قرار داد که منجر به افزایش فروش شد.
  9. یک شروع کننده در برون سپاری ، استفاده از برون سپاری به شرکت ها نقطه شروعی برای خدمات برون سپاری می دهد. اگر در سال اول تعداد انگشت شماری تماس در هفته دریافت می‌کنند و با گسترش کسب‌وکار به 100 تماس می‌رسد، تیم برون سپاری از قبل می‌داند که چگونه با این درخواست‌ها رسیدگی کند و در صحبت کردن از طرف نام تجاری به خوبی تبحر دارد. این می‌تواند از برنامه‌های یک شرکت برای افزایش و پذیرش مشتریان جدید، بدون مشکل از دیدگاه خدمات مشتری پشتیبانی کند.
مزایای برون سپاری مرکز تماس

البته، به اشتراک گذاشتن یک منبع با درجه ای از دادن و گرفتن همراه است. اما مگر اینکه کار کافی برای حداقل 10 مشاور داشته باشید، ارزش برون سپاری مراقبت از مصرف کننده به عنوان یک سرویس اختصاصی را ندارد و کل فرآیند به گونه ای طراحی شده است که برای مشتریان شما قابل مشاهده نباشد، صرف نظر از اندازه عملیات شما.

لینک منبع:

The Benefits of Outsourcing Customer Service (callcentrehelper.com)