با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و از آنجایی که بسیاری از ما به دنبال راهکارهای مؤثر برای کسب و کار خود به شکل دور کاری هستیم موجب شده تا کار در منزل به عنوان یکی از تدابیر جدی دولتها در کنترل و مهار این بیماری، مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.
شرکت آی وین به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تماس کشور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با تأسیس چندین مرکز تماس پیشرفته در سراسر کشور توانسته در این روزهای کرونایی زیرساختهای کار در منزل را به نحو احسن و با پشتیبانی کامل از یک فرایند و فعالیت محال به یک فرصت و ایده اشتغالزایی ناب تبدیل کند و به عنوان الگوی سایر مراکز تماس و اپراتورها و با ارائه محصولات فناورانه، در خط مقدم ایجاد بستر، برای کسب و کارها به شکل دورکاری بایستد. شرکت آی وین توانسته با برنامهریزی و استراتژیهای هوشمندانه و در اختیار قرار دادن امکانات مختلف اعم از نرمافزاری و سختافزاری به جهت مدیریت کارکنان از راه دور و برقراری ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبانشان با استفاده از نرم افزار مرکز تماس هوشمند آی وین و همچنین در اختیار گذاشتن نیروی انسانی برای پاسخگویی و پشتیبانی کامل در قالب برون سپاری به آی وین به جهت ارتباط با مخاطبان از راههای ارتباطی مختلف، به این شرکتها در این اوضاع بحران شیوع کرونا جانی دوباره بخشد تا کسب و کارشان در این رقابت بازار و اقتصاد کشور از چرخه فعالیتهای فروش و ارائه خدمات باز نماند.
مرکز ارتباط آیوین از این شرایط و چالش به وجود آمده در کل دنیا یک فرصت طلایی برای اکثر کسب و کارها با هر نوع فعالیتی که دارند به وجود آورده تا علاوه بر جلوگیری از نابودی این شرکتها راه حلی دائمی برای ارتباط با بازار و مخاطبان داشته باشند، این بستر میتواند یک جهش تولید و سکوی پرتابی برای سازمانها فراهم کند تا بیش از پیش به کسب و کار خود رونق داده و فعالیت خود را در شرایطی که اکثر شرکتها با بحران و ناپایداری رو به رو هستند به طور منظم و با ثبات بیشتر ادامه دهند.
در این خصوص خبرگزای صدا و سیما با ذکر اینکه سامانه مرکز تماس هوشمند راهی است برای گسترش دور کاری که در عرصه کسب و کارهای نوپا طراحی شده و مشغول فعالیت است، به تهیه گزارشی از شرکت دانش بنیان آی وین پرداخت تا نقطه اطمینانی برای کسب و کارها و سازمانها باشد.
منبع خبر: