مرکز تماس های مجازی و آینده کاری مرکز تماس
1039
7 دقیقه

مرکز تماس های مجازی و آینده کاری مرکز تماس

آینده کاری مرکز تماس

با ادامه سازگاری شرکت ها با پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی ، آینده کار مرکز تماس به منظور تسهیل ایمنی ضمن حفظ بهره وری مجازی است. برای بسیاری از مشاغل ، سال ۲۰۲۰ یک سال فوق العاده چالش برانگیز بود  و مراکز تماس یکی از شدیدترین مراکز تحت تأثیر پاندمی کرونا قرار گرفت.

بسیاری از مراکز تماس از اواسط فوریه سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی حجم تماس ها بوده اند ، به این دلیل که چرا راه حل های مرکز تماس سازمانی هرگز اهمیت بیشتری نداشته اند.

جابجایی نیروهای کاری که در یک مرکز حضور دارند  به کار در منزل یا(دورکاری) کار کوچک و بدون چالشی نیست .

این کار نیاز به نرم افزار مبتنی بر ابر قابل اعتماد و قوی دارد تا در مکان های مختلف باعملکرد حفظ شود.

از مدیریت بهره وری کارکنان گرفته تا بهینه سازی خدمات به مشتریان ، بسیار مهم است که نرم افزار مرکز تماس شما در این چالش برنده باشد . مراقبت از مشتری نگرانی اصلی در مشاغل با فاصله اجتماعی است ، زیرا مشتریان برای برقراری ارتباط با شرکت ها از سیستم ارتباطی همه جانبه استفاده می کنند.

مدیریت نیازهای کارمندان در این سناریو به یک برنامه منظم ، مدیریت کارآمد و ابزار و نرم افزار مناسب نیاز دارد. بدون مدیران داخلی برای نظارت بر بهره وری کارکنان ، این خطر وجود دارد که سطح خدمات بدتر شود.

با بهینه سازی نرم افزار مدیریت مرکز تماس ، مرکز شما در حال حاضر و در آینده بهتر می تواند با یک تیم سازنده و متمرکز با تغییرات صنعت سازگار شود.

مرکز تماس مجازی چیست؟

ممکن است فکر کنید برخورد با کارمندان از راه دور مشکلات زیادی را برای مرکز تماس مجازی شما ایجاد می کند ، اما در واقع چندین مزیت وجود دارد. یک مرکز تماس مجازی به شما این امکان را می دهد که پرسنل مناسب را صرف نظر از موقعیت آنها استخدام کنید.

در واقع ، استخدام نمایندگان از مناطق مختلف به شما این امکان را می دهد تا خدمات شبانه روزی را با کاهش هزینه های سربار و نگهداری ارائه دهید. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که انتقال کارکنان به سناریوی کار در خانه مستلزم انتقال داده ها و پیگیری برنامه ها و بهره وری است.

همچنین مستلزم تقویت انگیزه تیم شما است ، که می تواند در محیطی دور افتاده یک چالش باشد. تلاش مشترک برای حفظ هماهنگی تمرکز همه افراد همچنان حیاتی است. استفاده از نرم افزار کارآمد مدیریت مرکز تماس یک ابزار حیاتی برای اطمینان از رعایت همه این نکات است.

یکی دیگر از عواملی که هنگام پیاده سازی مرکز تماس مجازی باید در نظر بگیرید ، مزیت قابل توجه از نظر زمان و هزینه برای راه اندازی مرکز تماس است. راه اندازی مرکز مبتنی بر ابر چند دقیقه طول می کشد تا اجرا شود ، در مقایسه با روزها یا هفته هایی که برای یک راه حل سخت افزاری لازم است.

چگونه نرم افزار مدیریت مرکز تماس می تواند به مهاجرت داده ها کمک کند؟

بهره وری یک مرکز تماس ابری مجازی به اندازه نرم افزار مرکز تماس خوب است. با استفاده از راه حل های مرکز تماس که انعطاف پذیر بوده و با سازمان شما سازگار است ، می توانید داده ها و معیارهای آماری را برای ایجاد انگیزه و افزایش عملکرد کارکنان خود ردیابی کنید.

با یک راه حل انعطاف پذیر مرکز تماس ابری سازمانی ، انتقال داده های موجود شما یک فرایند آسان است. با توجه به نیازهای متنوع مرکز تماس شما ، همچنین ممکن است ترکیبی از ابزارهای فعلی خود را در کنار برنامه های برتر ما ایجاد کنید تا راه حل مرکز تماس سازمانی متناسب با نیازهای شما ایجاد شود.

این پلتفرم خنثی از ابر با ارائه گزارشات زمان واقعی و تاریخی ، یک عامل UX شخصی و API برای پشتیبانی از سیستم های CRM ، بر بهینه سازی نیروی کار متمرکز شده است.

مدیریت برنامه ها در نیروی کار مرکز تماس مجازی ابر

داشتن افراد مناسب در مکان مناسب در یک مرکز تماس که عملاً اداره می شود ضروری است و به دلیل کاهش حجم تماس ها ، استقرار کارکنان ماهر ضروری است. نرم افزار مدیریت نیروی کار آلواریا به طور دقیق سطح تعامل با مشتری ، از جمله ایمیل ، صدا ، رسانه های اجتماعی و چت چند جلسه ای را پیش بینی می کند و به شما امکان می دهد سطوح کارکنان را از راه دور مدیریت کنید.

با توجه به این که ۵۴ درصد از کارکنان ادارات به دنبال انعطاف پذیری بیشتری در شغل خود هستند ، داشتن کار تیمی شما در خانه ، برنامه کاری انعطاف پذیری را در اختیار نمایندگان قرار می دهد که می توانند کنترل کند. نمایندگان می توانند از گزینه های برنامه ریزی انعطاف پذیر و دسترسی به تلفن همراه برای برآوردن نیازهای مشتریان برخوردار شوند ، در حالی که تیم مدیریت شما می تواند از ویژگی ردیابی روزانه در زمان واقعی برای نظارت بر رعایت برنامه نمایندگان نیز استفاده کند.

چگونه نرم افزار ابری می تواند به ردیابی عملکرد کارکنان و همسویی اهداف کمک کند؟

یکی از اهداف مدیران افزایش بهره وری و عملکرد کارکنان است. داشتن یک منبع داده تلفیقی برای تحقق این امر با یک کارمند مجازی بسیار مهم است. نرم افزار مدیریت عملکرد آلواریا شامل ویجت ها و نمایشگرهای داشبورد ساده است که استفاده از آنها برای کارکنان و نظارت بر آنها آسان است ، هم اهداف سازمانی و نمایندگی را در هر سطحی هماهنگ می کند.

به دست آوردن بینش واضح در مورد کارایی عملیاتی تیم از راه دور ، مرکز تماس ابری شما را خراب می کند. ردیابی KPI ها و دسته بندی تعاملات مشتری در همه کانال ها زمینه های موفقیت را مشخص می کند و در آنجا به توجه بیشتری نیاز است.

تیم خود را برای موفقیت آموزش دهید

مربیگری با خدمات کامل برای دستیابی به موفقیت در هر سطح از تیم شما کلیدی است. در کنار مدیریت کیفیت ، تیم شما می تواند نتایج بهتری به دست آورد ، چه فرایند آموزش دستی باشد یا خودکار.

با اجرای بازه های زمانی برای آموزش و پیوندهایی به مطالب مربیگری ، نمایندگان شما می توانند از آخرین پیشرفت ها برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان شما مطلع باشند. آموزش کارکنان شما همچنین به حفظ کارکنان تا ۷۰ درصد کمک می کند و تیم شما را در جریان بهترین شیوه ها برای خدمات بهتر به مشتریان قرار می دهد.

لینک منبع:

https://www.callcentrehelper.com/virtual-future-call-centre-188481.htm