3000 76 49

ما آی وین هستیم

ایستاده بر لبه ی تکنولوژی ارتباطی دنیا

حضور موثر آی وین در دو حوزه پاسخگویی و نرم افزار مدیریت مرکز تماس، آن را به چکیده ای از برترین های دنیای ارتباطات و مرکز تماس تبدیل کرده است

  • با آی وین همه برنده ایم

    شعاری که در پروژه محقق می شود

    مراکز تماس یکی از ابزارهای اصلی و با ضریب نفوذ بالا در برقراری ارتباط با مشتریان، خط مقدم و عضو جدایی ناپذیر سازمان‌ها می‌باشند که با بهره‌گیری از دانش فنی کارشناسان متخصص خود، مفتخر بدان است که اولین نرم‌افزار جامع مرکز تماس و ارتباطات هوشمند و بومی پیشرفته و قابل توسعه را طراحی و عملیاتی نموده است. همچنین آی‌وین راهکاری مطمئن برای ارتباط مؤثر شما با مشتریانتان را فراهم نموده است. مرکز تماس آی وین محصولی دانش بنیان از شرکت مادر تخصصی شرکت راهکار سرزمین هوشمند است. راهکار سرزمین هوشمند، به عنوان مجموعه مادر تخصصی مرکز تماس آی‌وین تحت عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی، ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺭﺳﻤﻲ ﺩﺭ سال ۸۴ ﺗﺤﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲۶۶۸۶۰ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺛﺒﺖ ﺷﺮﻛﺖ‌ﻫﺎی ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﺭﺳﻴﺪ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ مبتنی بر سند چشم انداز سازمان دنبال نموده است.

  • راهکار سرزمین هوشمند

    کُدی برای زندگی

    راه‏کار سرزمین هوشمند در کارنامه خود ارائه خدمات به بیش از ۷۰ هزار کسب و کار کشور را در زمینه‌های مختلف ثبت نموده است که با سابقه درخشان خود در سال‌های گذشته در زمینه‌های ساماندهی فرآیندهای کاری، خدمات زیرساخت، سرویس‌های هوشمند، پلتفرم UGC ، سکوی تحویل خدمات SDP ، رصد اخبار و فضای مجازی، ده‌ها جایزه رسمی ارزشمند و مجوزهای منحصر به فردی را دریافت کرده است و اکنون پا در عرصه راه اندازی یکی از تخصصی‌ترین و موفق‌ترین مراکز ارتباط با مشتریان در ایران گذاشته

خدمات اختصاصی آی وین

همراه با بزرگترین سازمان ها و استارت آپ ها

  • مرکز تماس آی وین

    اولین مرکز تماس ابری کشور

    امروزه در تمام دنیا مراکز تماس به یکی از ابزارهای اصلی و با ضریب نفوذ بالا جهت برقراری ارتباط موثر با مخاطبین مبدل گشته است. آی وین ، به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس کشور، از مرحله ی صفر راه اندازی تا پشتیبانی شبانه روزی مراکز تماس را پوشش می دهد.

  • نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین

    اولین نرم افزار بومی مدیریت مرکز تماس

    قلب تپنده ی هر مرکز تماس سامانه مدیریت آن است.با استفاده نرم افزار مرکز تماس می توان گزارشات تصمیم ساز و قابل اتکا که برگرفته از قلب مشتریان، با سند صدای ضبط شده یا متن ارسال شده آنها برآمده باشد، دریافت نمود. آی وین همان قلب تپنده است.

  • مراکز تماس آی وین در کشور

    الگوی متمرکز و نیمه متمرکز معماری ارتباطات

    مرکز تماس آی‌وین با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. فعالیت متمرکز این مراکز تماس، علاوه بر افزایش یکپارچگی ارتباطی آی‌وین، ثبات و تداوم ارتباطات در موارد بحرانی را نیز به حداکثر رسانده است.

  • مشتریان

    مهمترین شاخص رشد ما، همراهی در کنار بزرگان است

    سابقه ی حضور موفق در بیشترین پروژه های ملی در مقایسه با سایر رقبا، از وجوه تمایز و همچنین افتخارات اصلی آی وین است