ویژگی های کلیدی نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین

ویژگی های کلیدی نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین

نرم افزار iWin این قابلیت را دارد تا با بهره گیری از ابزاری همچون IVR هوشمند و درخت دانش بخش قابل توجهی از تماس ها را به صورت سیستمی و بدون نیاز به کارشناس پاسخگو به نتیجه رسانده و پاسخگوئی کرد.

  • کاهش هزینه های اجرائی و منابع انسانی پروژه

    نرم افزار iWin این قابلیت را دارد تا با بهره گیری از ابزاری همچون IVR هوشمند و درخت دانش بخش قابل توجهی از تماس ها را به صورت سیستمی و بدون نیاز به کارشناس پاسخگو به نتیجه رسانده و پاسخگوئی کرد.از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
    امکان تعریف و مدیریت شاخه و زیرشاخه های پاسخگوئی خودکار
    امکان بارگزاری فایل صوتی و متن معادل
    امکان انتقال تماس به درخت دانش و تعیین پاسخ به صورت دستی و خودکار
    امکان تعیین سطح دسترسی به درخت دانش
    امکان پاسخ دهی به Voice Mail از طریق درخت دانش

  • مقیاس پذیری و امکان توسعه حجم تماس ها

    یکی از ویژگی های بسیار مهم، امکان توسعه پذیری و مقیاس پذیری نرم افزار و قابلیت و توان معماری آن در جهت پشتیبانی از حجم متغیر و بالای آن باشد.
    نرم افزار iWin این امکان را دارد تا به نسبت میزان توسعه منابع زیرساختی و ارتباطات مخابراتی قابلیت توسعه مدیریت حجم تماس ها را دارا می باشد. به عنوان تجربه عملیاتی در پروژه مخابرات ایران 2200 تماس همزمان مورد بهره برداری و آزمایش قرار گرفت. از جمله مرکز تماس های در سطح کلان کشور می توان به مراکزی همچون همراه اول، مرکز تماس مخابرات ایران، سامانه رجیستری همتا، بانک ملت اشاره کرد که تا این لحظه iWin توانسته است با ویژگی های منحصر به فرد خود این پروژه ها را به خوبی و در سطح پایداری بالا خدمات ارائه دهد.

  • قیمت در سطح ملی در مقایسه با امکانات بین المللی

    استفاده از سخت افزارهای مرکز تماس، با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات ارز، راه اندازی، توسعه و نگهداری مرکز تماس را علاوه بر ایجاد محدودیت در توسعه پذیری، با چالش جدی افزایش هزینه، مواجه می نماید. لذا با بهره گیری از نرم افزار iWin امکان استفاده از تمامی این امکانات با قیمت بسیار رقابتی وجود دارد. از جمله نرم افزار های برتر در سطح بین المللی میتوان به CISCO ,CSP ,AVAYA , RINGCENTRAL اشاره کرد که از منظر قیمت با توجه به نرخ تعدیل ارز در کشور با حجم امکانات iWin، کمترین قیمت در مدل فروش لایسنس به رقم 2000 دلار به ازای هر کاربر خواهد بود.

  • امکان بهره برداری در پروژه های کلان مرکز تماس

    تعداد سازمان ها و کسب و کار هایی که در ایران از منظر تعداد ورودی تماس در روز و تماس همزمان از سطح بالایی برخوردار باشند محدود و قابل بررسی است. یکی از ویژگی های حائز اهمیت نرم افزار iWin از نظر فیچر ها و توان مدیریت تماس با حجم بالا می باشد. در واقع iWin در پروژه های کلان کشور به دلیل امکانات بیشتر ، قیمت مناسب تر و پشتیبانی قوی، در حال گرفتن سهم بازار نرم افزارهای وارداتی در ایران می باشد. جدول رو به رو نمونه ای از پروژه ها و نرم افزارهای مورد استفاده آن می باشد:

  • امکان یکپارچه سازی و برقراری ارتباط با سیستم های جانبی

    (CTI-Popup)

    امکان اتصال با سامانه های داخلی
    بازخوانی اطلاعات از سامانه های مرتبط در هنگام Pop UP
    نمایش سوابق اطلاعات مشتریان در هنگام اتصال تماس به کارشناس
    امکان یکپارچه سازی کانال های ارتباطی همچون تماس
    ایمیل، فکس، صندوق صوتی، وب‌سایت، چت و پیامک و ….

  • پاسخگویی 360 درجه در یک نرم افزار

    (Email/Fax/SMS/Call)

    یکپارچکی کانال های ارتباطی مختلف در بستر یک نرم افزار شامل تماس، کمپین و صف ورودی/خروجی، پیامک صوتی، پیامک متنی، فکس، ایمیل. همچنین ایجاد ارتباط موثر بین آنها برای مثال پاسخگویی به پیامک ها از طریق تماس صوتی و مدیریت صف ورودی تماس به کمک پیامک
    پاسخگوئی 360 درجه و رفتار یکپارچه در کلیه کانال های ارتباطی همچون تماس، ایمیل، فکس
    قابلیت اعلام تایید صوتی و کد رهگیری ایمیل دریافتی به پاسخگو
    قابلیت اعلام تایید صوتی و کد رهگیری فکس دریافتی به پاسخگو
    عدم وابستگی خدمات نرم افزار به سامانه های موجود پیامکی
    سهولت دسترسی مشتریان جهت پیگیری درخواست خود
    قابلیت ارائه ابزارهای تولید پاسخ خودکار پیامکی
    قابلیت اجرای کمپین نظرسنجی هوشمند پیامکی
    امکان ایجاد برنامه زمانبندی جهت ارسال پیامک

ویژگی های کلیدی نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی وین

همه چیز برای یک فرآیند فروش مطمئن و حرفه ای مهیاست

  • داشبورد مدیریتی

    داشبورد مدیریتی

    آی وین دارنده بیشترین تنوع در فروش سرخط های سازمانی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • گزارشات و پایش لحظه ای

    گزارشات و پایش لحظه ای

    بزرگترین ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه کشور

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • مدیریت فرآیند ها و کمپین ها

    مدیریت فرآیند ها و کمپین ها

    یک تیم فروش تمام عیار بدون لحظه ای تعطیلی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • اتوماسیون و هوش مصنوعی

    اتوماسیون و هوش مصنوعی

    یک تیم فروش تمام عیار بدون لحظه ای تعطیلی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • شیفت بندی پرسنل

    شیفت بندی پرسنل

    آی وین دارنده بیشترین تنوع در فروش سرخط های سازمانی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • نظرسنجی هوشمند صوتی

    نظرسنجی هوشمند صوتی

    بزرگترین ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه کشور

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • IVR هوشمند و تعاملی

    IVR هوشمند و تعاملی

    یک تیم فروش تمام عیار بدون لحظه ای تعطیلی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • هماهنگی با سامانه های CRM

    هماهنگی با سامانه های CRM

    یک تیم فروش تمام عیار بدون لحظه ای تعطیلی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.