شرکت مرکز تماس
1563
1 دقیقه

شرکت مرکز تماس

بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهای پیشرو میدانند که تنها سرمایه آنها مخاطبان و مشتریان آنها میباشند به همین دلیل ارزش آنها را به خوبی درک میکنند و برای مدیریت و ارائه خدمات بهتر به آنها و بهینه سازی تعاملات خود با متقاصیان خدمت از امتیاز برون سپاری به شرکت مرکز تماس استفاده میکنند.
شرکت مرکز تماس برای مدیریت و بهینه سازی فرایند تماس‌های تلفنی سازمان و پاسخگویی کارشناسان، راهکاری مدرن و درخور این نیاز سازمان‌ها میباشد. به طور کلی فعالیت شرکت مرکز تماس در زمینه پاسخگویی و پشتیبانی از تعداد قابل توجهی از تماس‌ها و درخواست ها به شکل همزمان، نمایش وضعیت آنها، مسیردهی هوشمند هر تماس به کارشناس و ثبت دقیق جزئیات تماس‌ها میباشد و اغلب، محیط‌های کاری بزرگی هستند که در آن اپراتورها در حال تماس گرفتن یا دریافت تماس می باشند.
با توجه به حجم فعالیت‌های شرکت مرکز تماس، ممکن است تعداد کارمندان از تعدادی محدود تا صدها نفر متغیر باشد. بنابر نیاز سازمان ها مراکز تماس امکان دریافت تماس های ورودی و یا برقراری تماس های خروجی را دارند و با توجه به کار گیری شرکت مرکزتماس از تکنولوژی و فناوری‌های به روز میتوانند از طریق دیگر راه‌های ارتباطی نیاز تمامی کسب و کارها را بر طرف سازند.

شرکت مرکز تماس آی‌وین

شرکت مرکز تماس آی‌وین در دوشاخه استراتژیک ارائه نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس و خدمات میزبانی و پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته به صورت تخصصی فعالیت میکند. توانایی‌هایی مرکز تماس آی‌وین به طور خلاصه از این قرار است:
شرکت مرکز تماس آی‌وین با دارا بودن ۴ مرکز تماس در نقاط مختلف کشور و با به کارگیری نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده در زمینه پاسخگویی آماده‌ی پشتیبانی از کسب و کارها به صورت شبانه روز میباشد.
آی‌وین امکان تعامل با مشتریان شما را از تمامی کانال‌های ارتباطی، از تماس تلفنی تا پشتیبانی کلیه شبکه های اجتماعی میسر میسازد.
اجرای کمپین‌های هوشمند نظرسنجی و رضایت سنجی و… در شرکت مرکز تماس آی‌وین از دیگر قابلیت‌های این شرکت است، ایجاد احساس خوب برای مخاطبین رسالت اصلی ما در این کمپین‌ها میباشد.
ارائه نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس یکی از جذابترین توانایی‌های شرکت مرکز تماس آی‌وین است، اهمیت تجهیز “مراکز تماس حرفه ای، مرکز ارتباط با مشتریان و واحد پشتیبانی” به نرم افزار مدیریت مرکز تماس و ارزش های ایجاد شده ناشی از استفاده آن، بدین جهت است که این مراکز تنها ایجاد کننده اطلاعات تصمیم ساز مبتنی بر داده های واقعی، میدانی و خوداظهاری مشتریان هستند.
از دیگر خدمات پرطرفدار شرکت مرکز تماس آی‌وین اختصاص فضای مجهز مرکز تماس میباشد که شامل کانتر و تجهیزات لازم، پارتیشن بندی مناسب و آماده سازی تمامی سخت افزارهای مورد نیاز یک مرکز تماس کاملا پیشرفته میباشد.

مأموریت مرکز تماس آ‌‌ی‌وین

راه‌اندازی یک کسب و کار و طی کردن ادوار مختلف آن با چالش‌ها و هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری همراه است که انکار آن برای صاحبانش ناممکن خواهد بود. از این رو به راحتی میتوان هزینه قابل توجه جذب هر مشتری را محاسبه کرد. آنچه پس از این مرحله به صورت کاملاً محسوس نمایان میشود نگاه‌داشت این سرمایه ارزشمند است. مهمترین دلیل از دست دادن مشتریان، عدم برقراری ارتباط درست، عدم پیگیری، ارائه پاسخ چندگانه و عدم اطمینان بخشی صحیح به مخاطب است. یکی از مصادیق اطمینان بخش در دسترس بودن و ارتباط مستمر است.
مرکز تماس و پاسخگویی دلسوزانه مؤثرترین ابزار این اطمینان بخشی است و جالب است بدانید که جایگاه برند شما در ذهن مشتری، تنها از این مسیر تثبیت خواهد شد.