راه اندازی Talkdesk Community
1300
1 دقیقه

راه اندازی Talkdesk Community

Talkdesk از راه اندازی Talkdesk Community  ، یک بستر جدید تعامل برای متخصصان مرکز تماس برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و بهترین روش ها در مورد تجربه مشتری (CX) خبر داده است.

انجمن Talkdesk  در تاریخ ۱۵ ژوئن در اولین روز از همایش Opentalk 2021 با شعار “ایجاد هر لحظه مهم است” آغاز می شود و راهی جدید برای همکاری رهبران صنعت مرکز تماس و همچنین تأثیرگذاری بر محصولات آینده Talkdesk را نشان می دهد.

انجمن Talkdesk ،مشتریان ، کارمندان و اعضای اکوسیستم تجربه مشتری Talkdesk را برای برقراری ارتباط ، جشن نوآوری CX و دریافت نکات و راهنمایی های داخلی از اعضای سراسر جهان، گردهم می آورد.

این انجمن میزبان گفتگوهایی خواهد بود که در آن شرکت کنندگان می توانند در مورد استراتژیهای CX با دیگران تبادل نظر کنند.

با همکاری در انجمن Talkdesk ، متخصصان مرکز تماس می توانند موارد مختلف استفاده از محصول را به عنوان مرجع برای برنامه ریزی خود و سرمایه گذاری های آینده ، درک کنند.

اعضا همچنین می توانند درباره نقشه راه محصولات Talkdesk اطلاعات بیشتری کسب کنند و با رأی دادن به ایده های ارائه شده محصول ، به پیشبرد آن کمک کنند.

علاوه بر این ، انجمن Talkdesk دسترسی به ابزارهای سلف سرویس را از طریق کتابخانه متمرکز منابع ، از جمله پایگاه دانش Talkdesk ، برای اعضا فراهم می کند.

در نهایت ، اعضا می توانند دانش خود را به عنوان رهبران CX توسعه دهند ، شبکه خود را گسترش داده و ایده ها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.