راهکار اختصاصی کارگزاری ها
راه‌اندازی آی‌وین

راه اندازی مرکز تماس

یا براندازی سیستم پاسخگویی سنتی

منظور از راه اندازی مرکز تماس یعنی راه اندازی یک مجموعه و سرویسی که بتوانیم به کمک آن تمامی تماس‌های ورودی و خروجی سازمان را از یک نقطه به صورت متمرکز و یکپارچه مدیریت کنیم، به گونه­‌ای که تمامی تماس‌های دریافتی با سرعت بالا و کیفیت مناسب توسط کارشناسان پاسخ داده شود

نیازمندی‌های راه اندازی مرکز تماس

برای داشتن یک مرکز تماس پویا و کارآمد باید به تمامی نکات و نیازمندی­‌های یک مرکز تماس توجه داشت و آنها را منطبق بر استاندارد مرکز تماس تبیین کرد. نیازمندی یک مرکز تماس به طور کلی در دو بخش 1-نیروی انسانی متخصص و 2-فضا و تجهیزات گنجانده می­‌شود.

  • نیازمندی های راه اندازی مرکز تماس

    نیروی متخصص

    به کارگیری نیروهای مجرب پاسخگویی و پشتیبانی و همچنین شناسایی خصوصیات حرفه ای آنها و استفاده آن در مرکز تماس

  • نیازمندی های راه اندازی مرکز تماس

    زیرساخت ها و مجوزات

    • استفاده از API برای یکپارچگی سازی در زیرساخت‌­های VOIP و نرم‌­افزارهای مرتبط مانند CRM
    • استفاده از سیستم های بر بستر فضای ابری
    • پاسخگویی و پشتیبانی با طراحی و پیاده سازی سیستم‎­های هوشمند (هوش مصنوعی)
    • تهیه مجوزات از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی
  • نیازمندی های راه اندازی مرکز تماس

    فضای مناسب

    مرکز تماس مانند دیگر کسب و کارها نیاز به یک فضای مناسب جهت فعالیت دارد، فضایی مجهز شامل کانتر، و تجهیزات لازم، پارتیشن بندی مناسب بخش اپراتورها، تهویه مطلوب، اتاق استراحت و …

  • نیازمندی های راه اندازی مرکز تماس

    پیش نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری

    پیش­‌نیاز نرم‌­افزاری شامل نرم­‌افزار مدیریت مرکز تماس و نرم‌­افزارهای CRM  و… می باشد

    پیش نیاز سخت‌­افزاری شامل تمامی تجهیزات کامپیوتری، سرور، روتر، مودم، رک، ژنراتور، سوئیچ و خنک کننده‌­ها، مانیتورینگ، سیت و … است.

امکانات و تجربیات آی‌وین در راه اندازی مرکز تماس

مرکز تماس آی­‌وین تجربه راه اندازی چندین مرکز تماس با استانداردهای بالا در کشور را دارد که در تمامی آنها همه موارد مهم جهت راه اندازی مرکز تماس هوشمند از قبیل وجود سیستم پاسخگویی هوشمند، بهره‌­مندی از کارشناسان مجرب و متخصص، استفاده از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری به روز و… رعایت شده است.

امکانات و تجربیات آی وین در راه اندازی مرکز تماس
  • مجوزها و استانداردهای لازم

    مرکز تماس آی‌و­ین تمامی مجوزها و استانداردهای لازم به جهت راه‌­ا‌‌ندازی مرکز تماس را دارا می­باشد و توانسته گواهینامه های مختلف در این زمینه را کسب کند

    • پروانه ارائه خدمات مرکز تماس (Contact Center) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی
    • مجوز نظام صنفی رایانه ای، دانش بنیان صنعتی در کشور
    • گواهی رتبه یک شورای عالی انفورماتیک کشور از سازمان برنامه و بودجه
    • گواهينامه ISO 9001:2015
    • گواهینامه ISO 10002:2018 وISO 10004:2018
    • گواهی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • زیر ساخت­‌های نرم­‌افزاری

    مرکز تماس آی­‌وین توانسته اولین نرم‌­افزار دانش بنیان، هوشمند و چندزبانه با ویژگی­‌های منحصر به فرد و قابل عرضه در سطح بین المللی مدیریت مرکز تماس را تولید کند که با تمامی نرم‌­افزارهای مرتبط و CRM ها قابل ادغام می‌­باشد.

  • زیر ساخت‌­های سخت­‌افزاری

    به کارگیری سخت افزارهای به روز که قابلیت ارتقا دارند جهت پایداری سرویس، پشتیبانی فنی 24*7 این مرکز بوده و  استفاده از زیرساخت سخت افزاری مرکز تماس آی­‌وین علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه، SLA بالا بودن سامانه و نیز پشتیبانی فنی 24*7 به همراه دارد.

  • فضای مناسب و استاندارد

    اختصاص فضای مناسب برای کارشناسان پارتیشن‌­بندی مناسب، تهویه مطبوع، اتاق استراحت، فراهم کردن شرایط محیطی مناسب و استاندارد

  • کارشناسان آموزش دیده و متخصص

    بهره­‌مندی از کارکنان با تجربه در زمینه پاسخگویی و پشتیبانی و همچنین آموزش‌­های دوره‌­ای به کارشناسان در مرکز تماس آی­‌وین نشان از اهمیت بالای حرفه‌­ای بودن کارشناسان و به روز بودن اطلاعات آنان دارد

مراکز تماس آی وین در کشور

مراکز تماس آی وین در کشور

تا به امروز مرکز تماس آی‌­وین توانسته 4 مرکز تماس با استاندارد و کیفیت بالا در سراسر کشور راه‌­اندازی نماید، حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در افتتاح این مراکز نشانگر این است که راه­‌اندازی مرکز تماس، با کیفیت و استاندارد بالا اهمیت زیادی دارد.

کرونا