3000 76 49

راهکارهای اختصاصی آی وین در ارتقای سرویس دهی کارگزاری ها

تجربه ی بیش از 600.000 تماس موفق در ماه در بازار سرمایه

کارگزاری ها و چالش های پیش رو

  • حجم بی سابقه ی استقبال

    آی وین دارنده بیشترین تنوع در فروش سرخط های سازمانی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • مشاوره، آموزش و پشتیبانی

    بزرگترین ارائه دهنده خدمات پیامک انبوه کشور

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • مدیریت فرآیند ها و نوسانات

    یک تیم فروش تمام عیار بدون لحظه ای تعطیلی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • خدمات شبانه روزی

    یک تیم فروش تمام عیار بدون لحظه ای تعطیلی

    شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

  • راه اندازی/ ارتقا/ افزایش ظرفیت مرکز تماس موجود

    برای راه اندازی مرکز تماس اختصاصی کارگزاری های بورس 23 ساعت کافی است

    این شرکت با دارا بودن چرخه کامل مرکز تماس از جمله مشاوره، سخت افزار ، نرم افزار تخصصی ، تجیزات پاسخگویی (سیت، هدست و … )، زیرساخت مخابراتی، خطوط 4و5 رقمی و … آمادگی کامل جهت تجهیز و راه اندازی و ارتقا مرکز تماس با هزینه منطقی و کیفیت استاندارد در کمترین زمان ممکن دارد. در صورتی که مرکز تماس مرکز تماس فعلی ظرفیت متناسب با تماسهای ورودی ندارد نیز می توان با بصورت موقت از زیرساخت تخصصی مرکز این شرکت در سه مرکز داده، طی اقدام فوری (ظرف مدت حداقل 24 ساعت ) نسب به افزایش ظرفیت سامانه اقدام نمود. این شرکت نظر به دارا بودن مرکز داده متعدد، ارتباط مستقیم با مخابرات ایران و سایر اپراتورها از طریق فیبر نوری، تجهیزات زیر ساخت تخصصی و مرکز تماس با امکان HA ، FT به سطح پایداری 99.99% اماده میزبانی تماس ها با هزینه بسیار مناسب می باشد.

  • ارائه راهکار نرم افزار مرکز تماس

    بکارگیری نرم افزار دانش بنیان مرکز تماس iWin امکان مدیریت حرفه ای و در حجم بالا را فراهم آورده و نیز موجب صرفه جویی اقتصادی قابل توجه توام با افزایش سطح رضایتمندی مشتریان می گردد. سامانه مبتنی بر VOIPبوده و قابلت اتصال به سانترال را داشته و نیاز به هیچ یک سویچهای سخت افزاری مرکز تماس نظیر Cisco و امثالهم را ندارد از این رو علاوه بر چابکی، سادگی و سهولت نگهداری هزینه بسیار پایینتری از سیستم های سخت افزاری دارد

  • ارائه سرویس پاسخگویی (برون سپاری مرکز تماس)

    مجموعه iWin بعنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس، دارای پروانه اپراتور مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات، سرویس پاسخگویی منطبق استانداردهایISO 9001:2015 در حوزه مدیریت مرکز تماس،ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018 در حوزه رضایتمندی مشترکین و از همه مهمتر مدیریت مرکز تماس مبتنی بر ITIL ارائه می دهد