راهکار اختصاصی کارگزاری ها

تجربه‌ی بیش از 600.000 تماس موفق در ماه در سامانه سجام

راهکارهای اختصاصی آی‌وین در ارتقای سرویس دهی کارگزاری‌ها

کارگزاری‌ها و چالش‌های پیش رو

  • حجم بی سابقه‌ی استقبال

    حجم بی سابقه‌ی استقبال

    نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

  • مشاوره، آموزش و پشتیبانی

    مشاوره، آموزش و پشتیبانی

    نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

  • خدمات شبانه روزی

    خدمات شبانه روزی

    نرم افزار مرکز تماس آیوین، سیستمی است که برای کسب و کارها، امکان مدیریت کانال های مختلف ارتباطی مانند تماسهای تلفنی، ایمیل، چت آنلاین، پیامک متنی، فکس و شبکه های اجتماعی را فراهم می کند.

راهکارهای اختصاصی آی وین برای کارگزاری ها

 

راه اندازی/ ارتقا/ افزایش ظرفیت مرکز تماس موجود

برای راه اندازی مرکز تماس اختصاصی کارگزاری های بورس 23 ساعت کافی است

این شرکت با دارا بودن چرخه کامل مرکز تماس از جمله مشاوره، سخت افزار ، نرم افزار تخصصی ، تجیزات پاسخگویی (سیت، هدست و … )، زیرساخت مخابراتی، خطوط 4و5 رقمی و … آمادگی کامل جهت تجهیز و راه اندازی و ارتقا مرکز تماس با هزینه منطقی و کیفیت استاندارد در کمترین زمان ممکن دارد.
در صورتی که مرکز تماس مرکز تماس فعلی ظرفیت متناسب با تماسهای ورودی ندارد نیز می توان با بصورت موقت از زیرساخت تخصصی مرکز این شرکت در سه مرکز داده، طی اقدام فوری (ظرف مدت حداقل 24 ساعت ) نسب به افزایش ظرفیت سامانه اقدام نمود. این شرکت نظر به دارا بودن مرکز داده متعدد، ارتباط مستقیم با مخابرات ایران و سایر اپراتورها از طریق فیبر نوری، تجهیزات زیر ساخت تخصصی و مرکز تماس با امکان HA ، FT به سطح پایداری 99.99% اماده میزبانی تماس ها با هزینه بسیار مناسب می باشد.

 

ارائه راهکار نرم افزار مرکز تماس

بکارگیری نرم افزار دانش بنیان مرکز تماس iWin امکان مدیریت حرفه ای و در حجم بالا را فراهم آورده و نیز موجب صرفه جویی اقتصادی قابل توجه توام با افزایش سطح رضایتمندی مشتریان می گردد. سامانه مبتنی بر VOIPبوده و قابلت اتصال به سانترال را داشته و نیاز به هیچ یک سویچهای سخت افزاری مرکز تماس نظیر Cisco و امثالهم را ندارد از این رو علاوه بر چابکی، سادگی و سهولت نگهداری هزینه بسیار پایینتری از سیستم های سخت افزاری دارد

 

ارائه سرویس پاسخگویی (برون سپاری مرکز تماس)

مجموعه iWin بعنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس، دارای پروانه اپراتور مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات، سرویس پاسخگویی منطبق استانداردهایISO 9001:2015 در حوزه مدیریت مرکز تماس،ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018 در حوزه رضایتمندی مشترکین و از همه مهمتر مدیریت مرکز تماس مبتنی بر ITIL ارائه می دهد

کرونا