مرکز تماس آیوین محصولی دانش بنیان از شرکت مادر تخصصی شرکت راهکار سرزمین هوشمند است. راهکار سرزمین هوشمند، به عنوان مجموعه مادر تخصصی مرکز تماس آیوین تحت عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی، ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺭﺳﻤﻲ ﺩﺭ سال ۸۴ ﺗﺤﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲۶۶۸۶۰ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺛﺒﺖ ﺷﺮﻛﺖﻫﺎی ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﺭﺳﻴﺪ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ مبتنی بر سند چشم انداز سازمان دنبال نموده است.
راهکار سرزمین هوشمند، دارای گواهينامه ISO 9001:2015 و گواهینامه رتبه ۱ احراز صلاحیت از ﺷﻮﺭﺍی ﻋﺎﻟﻲ ﺍﻧﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻴﻚ در پنج گروه اصلی ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۱۱۴۴۹۹۶ میباشد. سرزمین هوشمند در کارنامه خود ارائه خدمات به بیش از ۷۰ هزار کسب و کار کشور را در زمینههای مختلف ثبت نموده است که با سابقه درخشان خود در سالهای گذشته در زمینههای ساماندهی فرآیندهای کاری، خدمات زیرساخت، سرویسهای هوشمند، پلتفرم UGC ، سکوی تحویل خدمات SDP ، رصد اخبار و فضای مجازی، دهها جایزه رسمی ارزشمند و مجوزهای منحصر به فردی را دریافت کرده است و اکنون پا در عرصه راه اندازی یکی از تخصصیترین و موفقترین مراکز ارتباط با مشتریان در ایران گذاشته است. این مجموعه یکی از چهار شرکت دارنده مجوز رسمی مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ.
مراکز تماس یکی از ابزارهای اصلی و با ضریب نفوذ بالا در برقراری ارتباط با مشتریان، خط مقدم و عضو جدایی ناپذیر سازمانها میباشند که با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و سطح انتظارات مشتریان یکی از نیازهای اولیه هر کسب و کاری به شمار میروند. مرکز ارتباط و تجربه مشتری آیوین با توجه به شناسایی نیازهای بومی در سطح کشور و همچنین اهمیت نیاز سازمانها به داشتن مرکز تماس که هر روز بیش از گذشته قوت میگیرد با بهرهگیری از دانش فنی کارشناسان متخصص خود، مفتخر بدان است که اولین نرمافزار جامع مرکز تماس و ارتباطات هوشمند و بومی پیشرفته و قابل توسعه را طراحی و عملیاتی نموده است. همچنین آیوین راهکاری مطمئن برای ارتباط مؤثر شما با مشتریانتان را فراهم نموده است.
از دیگر ویژگیهای این مجموعه توسعه بر مدار هوش مصنوعی میباشد. امکان داده کاوی، یکپارچه سازی کانالهای ارتباطی که به برخی از آنها مانند تماس، پیامک، ایمیل، پیامک صوتی و فکس میتوان اشاره نمود، نظرسنجی هوشمند صوتی، احساس کاوی، هدایت هوشمندانه تماسها و غیره از مزایای ارزش آفرین و نوآورانه این محصول میباشند.
ما صرفاً یک مرکز تماس نیستیم، ما مرکز تجربه برای رشد و تعالی سازمان و مشتریان شما هستیم. تحلیل حجم اطلاعات گسترده و دادههای کلان، تجربه مستمر و رو به رشدی است که نقطه آغاز شما خواهد بود.
مرکز تماس آیوین محصولی دانش بنیان از شرکت مادر تخصصی شرکت راهکار سرزمین هوشمند است. راهکار سرزمین هوشمند، به عنوان مجموعه مادر تخصصی مرکز تماس آیوین تحت عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی، ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺭﺳﻤﻲ ﺩﺭ سال ۸۴ ﺗﺤﺖ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۲۶۶۸۶۰ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﺛﺒﺖ ﺷﺮﻛﺖﻫﺎی ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﺭﺳﻴﺪ ﻭ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ مبتنی بر سند چشم انداز سازمان دنبال نموده است.
راهکار سرزمین هوشمند، دارای گواهينامه ISO 9001:2015 و گواهینامه رتبه ۱ احراز صلاحیت از ﺷﻮﺭﺍی ﻋﺎﻟﻲ ﺍﻧﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻴﻚ در پنج گروه اصلی ﺑﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ۱۱۴۴۹۹۶ میباشد. سرزمین هوشمند در کارنامه خود ارائه خدمات به بیش از ۷۰ هزار کسب و کار کشور را در زمینههای مختلف ثبت نموده است که با سابقه درخشان خود در سالهای گذشته در زمینههای ساماندهی فرآیندهای کاری، خدمات زیرساخت، سرویسهای هوشمند، پلتفرم UGC ، سکوی تحویل خدمات SDP ، رصد اخبار و فضای مجازی، دهها جایزه رسمی ارزشمند و مجوزهای منحصر به فردی را دریافت کرده است و اکنون پا در عرصه راه اندازی یکی از تخصصیترین و موفقترین مراکز ارتباط با مشتریان در ایران گذاشته است. این مجموعه یکی از چهار شرکت دارنده مجوز رسمی مرکز تماس از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ.
مراکز تماس یکی از ابزارهای اصلی و با ضریب نفوذ بالا در برقراری ارتباط با مشتریان، خط مقدم و عضو جدایی ناپذیر سازمانها میباشند که با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی و سطح انتظارات مشتریان یکی از نیازهای اولیه هر کسب و کاری به شمار میروند. مرکز ارتباط و تجربه مشتری آیوین با توجه به شناسایی نیازهای بومی در سطح کشور و همچنین اهمیت نیاز سازمانها به داشتن مرکز تماس که هر روز بیش از گذشته قوت میگیرد با بهرهگیری از دانش فنی کارشناسان متخصص خود، مفتخر بدان است که اولین نرمافزار جامع مرکز تماس و ارتباطات هوشمند و بومی پیشرفته و قابل توسعه را طراحی و عملیاتی نموده است. همچنین آیوین راهکاری مطمئن برای ارتباط مؤثر شما با مشتریانتان را فراهم نموده است.
از دیگر ویژگیهای این مجموعه توسعه بر مدار هوش مصنوعی میباشد. امکان داده کاوی، یکپارچه سازی کانالهای ارتباطی که به برخی از آنها مانند تماس، پیامک، ایمیل، پیامک صوتی و فکس میتوان اشاره نمود، نظرسنجی هوشمند صوتی، احساس کاوی، هدایت هوشمندانه تماسها و غیره از مزایای ارزش آفرین و نوآورانه این محصول میباشند.
ما صرفاً یک مرکز تماس نیستیم، ما مرکز تجربه برای رشد و تعالی سازمان و مشتریان شما هستیم. تحلیل حجم اطلاعات گسترده و دادههای کلان، تجربه مستمر و رو به رشدی است که نقطه آغاز شما خواهد بود.