برون سپاری مرکز تماس به آی‌ وین

برون سپاری مرکز تماس به آی‌ وین

یا براندازی سیستم پاسخگویی سنتی

زمانی که راه اندازی مرکز تماس بصرفه نیست و یا ادامه فعالیت مرکز تماس تان چالش هایی در پی دارد و یا حتی در مواقعی که مجموعه ی شما بخاطر افزایش حجم ارتباطات، به کمک یک مرکز تماس دیگر نیاز دارد، وقت برون سپاری به آی وین است.

مهمترین دلایل و مزایای برون سپاری به آی‌وین

وقتی که صفر تا صد ارتباطات به آی وین سپرده می شود

  • آزادسازی منابع داخلی و تمرکز روی هدف اصلی

    آزادسازی منابع داخلی و تمرکز روی هدف اصلی

    وقتی فرمان هدایت ارتباطات به آی وین سپرده می شود، میتوان نیروهایی که بخاطر محدودیت های مختلف، مجبور به انجام امور ارتباطی بودند را با خیال راحت به پوزیشن اصلی شان برگرداند و با تمرکز کامل به سمت اهداف سازمان حرکت کرد. آی وین هم در کنار شماست.

  • انعطاف پذیری

    انعطاف پذیری

    سالهاست که بزرگترین ارگان ها و سازمان های دولتی تا مجموعه های خصوصی و استارت آپ ها آی وین را به عنوان مرکز تماس اصلی خود انتخاب کرده اند. آی وین مجموعه ی سیالی ست که در هر ظرفی جای میگیرد

  • کاهش هزینه

    کاهش هزینه

    حذف کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… تنها بخشی از نتایج برون سپاری به آی وین است.

  • کمبود نیروی انسانی و منابع مورد نیاز

    کمبود نیروی انسانی و منابع مورد نیاز

    با برون سپاری مرکز تماس به آی وین ، شما تمام تیم آی وین و چهار مرکز تماس کشوری اش را استخدام کرده اید. بدون کوچکترین  دغدغه در مورد نیروی انسانی و تامین منابع. هیجان انگیز نیست؟

  • چرا برون سپاری به آی‌ وین؟

    آی‌ وین ، پیشرو  در صنعت مرکز تماس کشور

    مرکز تماس آی‌وین ، اولین مرکز تماس ابری کشور، با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. علاوه بر اینها، آی‌وین به کمک سامانه ی مدیریت مرکز تماس اختصاصی خود، برون سپاری را به یک راه حل کاملا مطمئن تبدیل کرده است.

  • ما در هر روز حداقل 70 هزار بار سلام می کنیم

    و در هر ماه بیش از دو میلیون بار

    جالب است بدانید مرکز تماس آی‌وین فقط در دو پروژه ی ملّی خود و با بهره گیری از نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی‌وین ، بیش از دو میلیون تماس در هر ماه را پوشش می دهد

  • مراکز تماس آی‌ وین در کشور

    معماری متمرکز و نیمه متمرکز آی وین

    مرکز تماس آی‌وین با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. فعالیت متمرکز این مراکز تماس، علاوه بر افزایش یکپارچگی ارتباطی آی‌وین، ثبات و تداوم ارتباطات در موارد بحرانی را نیز به حداکثر رسانده است.

نظر همراهان همیشگی ما از تجربه آی وین

تنها ضامن حیات آی وین ، حس خوب همراهان مان است