راهکارهای ویژه کرونا

برون سپاری مرکز تماس به آی‌وین

با گسترده شدن فعالیت‌ها، پیشرفت تکنولوژی و ... ، اکثر شرکت‌های بزرگ و کوچک برای بهبود روابط خود با مخاطبانشان و ارائه خدمات بهتر به آنها مجبور هستند که بخشی از فعالیت‌های عملی خود را به دیگر واحدهای بیرون سازمان واگذار کنند و برون سپاری انجام دهند. بهترین مثال در این زمینه، برون سپاری فرایندهای مربوط به مراکز تماس (Call Centers) است. فرایندهای مرکز تماس اعم از پاسخگویی فنی به مشتریان ، پیگیری مشکلات مشتریان ناراضی، بازاریابی تلفنی و رضایت سنجی و نظرسنجی و ... می‌باشد.

مهمترین دلایل و مزایای برون سپاری

چرا برون سپاری به آی‌وین؟

پیشرو در صنعت مرکز تماس کشور

آی‌وین با بیش از 4 مرکز تماس استاندار و مجهز در کشور و بیشترین تعداد پروژه های ملی و بین المللی توانسته است در سال های ابتدایی فعالیت خود جایگاه پیشرو در صنعت گسترده و بین المللی مرکز تماس را از آن خود کند

ما در هر روز حداقل 70 هزار بار سلام می کنیم

میزبانی سامانه پاسخگویی و مرکز مراقبت از مشتریان پروژه های ملی همچون ثبت و پاسخگویی به شکایات (195)، طرح رجیستری تلفن های همراه، درگاه ملی خدمات دولت همراه، سامانه پاسخگویی 2020 مخابرات منطقه تهران و ... بخشی از سوابق آی‌وین در دنیای پاسخگویی و مرکز تماس است

و در هر ماه بیش از یک میلیون بار

خوب است بدانید مرکز تماس آی‌وین فقط در دو پروژه ی سامانه همتا(طرح ریجیستری تلفن همراه) و سامانه 2020 مخابرات با بهره گیری از نرم افزار مرکز تماس آی‌وین بیش از یک میلیون تماس در ماه را پوشش می دهد.

برخی از مشتریان خوب ما

خوب است بدانید مرکز تماس آی‌وین فقط در دو پروژه ی سامانه همتا(طرح ریجیستری تلفن همراه) و سامانه 2020 مخابرات با بهره گیری از نرم افزار مرکز تماس آی‌وین بیش از یک میلیون تماس در ماه را پوشش می دهد.

برون سپاری مرکز تماس به آی‌وین

همه جا و در همه حال، پاسخگویی

مرکز تماس به آی وین

با گسترده شدن فعالیت‌ها، پیشرفت تکنولوژی و ... ، اکثر شرکت‌های بزرگ و کوچک برای بهبود روابط خود با مخاطبانشان و ارائه خدمات بهتر به آنها مجبور هستند که بخشی از فعالیت‌های عملی خود را به دیگر واحدهای بیرون سازمان واگذار کنند و برون سپاری انجام دهند. بهترین مثال در این زمینه، برون سپاری فرایندهای مربوط به مراکز تماس (Call Centers) است. فرایندهای مرکز تماس اعم از پاسخگویی فنی به مشتریان ، پیگیری مشکلات مشتریان ناراضی، بازاریابی تلفنی و رضایت سنجی و نظرسنجی و ... می‌باشد.

مهمترین دلایل و مزایای برون سپاری

کمبود نیروی انسانی و منابع مورد نیاز

یکی از اصلی ترین و مهمترین علت هایی که یک شرکت برون سپاری می کند نداشتن کارشناسان و کارمندان با تجربه است همچنین نبود امکانات و تجهیزات کافی آن ها را ترغیب می کنند برای اینکه در عرصه رقابت اقتصادی عقب نمانند، به واگذاری بخشی از فعالیت های خود به بیرون از سامان روی بیاورند. به این واسطه مدیریت تمرکز بیشتری روی هسته اصلی فعالیت خود دارد.

کاهش هزینه

شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که این کار یک هزینه اضافی برای سازمان داشته باشد، اما اگر از دید وسیعتری بنگرید می بینید نه تنها هزینه اضافی ندارد بلکه باعث بهینه سازی کارتان می شود و از طرف دیگر یک نظم کلی باعث به وجود آمدن یک خط تولید پربازده خواهد شد. کم کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و... این هزینه ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

انعطاف پذیری

هر کسب و کاری هر نوع فعالیتی که داشته باشد در هر زمان می تواند برون سپاری کند. حتی کسب و کارهایی که به صورت فصلی فعالیت می کنند می توانند ازز مزایای برون سپاری استفاده کنند.

آزادسازی منابع داخلی و تمرکز روی هدف اصلی

یکی دیگر از مزیت ‌های برون‌ سپاری، آزادسازی منابع داخلی اعم از نیروی انسانی و تجهیزات است. هنگامی که این عوامل از لحاظ کاری و زمانی آزادتر باشند تمرکز یک سازمان بر روی هدف اصلی شرکت بیشتر و باعث پیشرفت سریع مجموعه می شود.

چرا برون سپاری به آی‌وین؟

پیشرو در صنعت مرکز تماس کشور

آی‌وین با بیش از 4 مرکز تماس استاندار و مجهز در کشور و بیشترین تعداد پروژه های ملی و بین المللی توانسته است در سال های ابتدایی فعالیت خود جایگاه پیشرو در صنعت گسترده و بین المللی مرکز تماس را از آن خود کند

1

مرکز تماس اردستان

2

مرکز تماس تهران

3

مرکز تماس البرز

4

مرکز تماس کردستان

کرونا