با گسترده شدن فعالیتها، پیشرفت تکنولوژی و ... ، اکثر شرکتهای بزرگ و کوچک برای بهبود روابط خود با مخاطبانشان و ارائه خدمات بهتر به آنها مجبور هستند که بخشی از فعالیتهای عملی خود را به دیگر واحدهای بیرون سازمان واگذار کنند و برون سپاری انجام دهند. بهترین مثال در این زمینه، برون سپاری فرایندهای مربوط به مراکز تماس (Call Centers) است. فرایندهای مرکز تماس اعم از پاسخگویی فنی به مشتریان ، پیگیری مشکلات مشتریان ناراضی، بازاریابی تلفنی و رضایت سنجی و نظرسنجی و ... میباشد.
آیوین با بیش از 4 مرکز تماس استاندار و مجهز در کشور و بیشترین تعداد پروژه های ملی و بین المللی توانسته است در سال های ابتدایی فعالیت خود جایگاه پیشرو در صنعت گسترده و بین المللی مرکز تماس را از آن خود کند
میزبانی سامانه پاسخگویی و مرکز مراقبت از مشتریان پروژه های ملی همچون ثبت و پاسخگویی به شکایات (195)، طرح رجیستری تلفن های همراه، درگاه ملی خدمات دولت همراه، سامانه پاسخگویی 2020 مخابرات منطقه تهران و ... بخشی از سوابق آیوین در دنیای پاسخگویی و مرکز تماس است
خوب است بدانید مرکز تماس آیوین فقط در دو پروژه ی سامانه همتا(طرح ریجیستری تلفن همراه) و سامانه 2020 مخابرات با بهره گیری از نرم افزار مرکز تماس آیوین بیش از یک میلیون تماس در ماه را پوشش می دهد.
خوب است بدانید مرکز تماس آیوین فقط در دو پروژه ی سامانه همتا(طرح ریجیستری تلفن همراه) و سامانه 2020 مخابرات با بهره گیری از نرم افزار مرکز تماس آیوین بیش از یک میلیون تماس در ماه را پوشش می دهد.
با گسترده شدن فعالیتها، پیشرفت تکنولوژی و ... ، اکثر شرکتهای بزرگ و کوچک برای بهبود روابط خود با مخاطبانشان و ارائه خدمات بهتر به آنها مجبور هستند که بخشی از فعالیتهای عملی خود را به دیگر واحدهای بیرون سازمان واگذار کنند و برون سپاری انجام دهند. بهترین مثال در این زمینه، برون سپاری فرایندهای مربوط به مراکز تماس (Call Centers) است. فرایندهای مرکز تماس اعم از پاسخگویی فنی به مشتریان ، پیگیری مشکلات مشتریان ناراضی، بازاریابی تلفنی و رضایت سنجی و نظرسنجی و ... میباشد.
آیوین با بیش از 4 مرکز تماس استاندار و مجهز در کشور و بیشترین تعداد پروژه های ملی و بین المللی توانسته است در سال های ابتدایی فعالیت خود جایگاه پیشرو در صنعت گسترده و بین المللی مرکز تماس را از آن خود کند