برون سپاری مرکز تماس به آی‌وین

یا براندازی سیستم پاسخگویی سنتی

زمانی که راه اندازی مرکز تماس بصرفه نیست و یا ادامه فعالیت مرکز تماس تان چالش هایی در پی دارد و یا حتی در مواقعی که مجموعه ی شما بخاطر افزایش حجم ارتباطات، به کمک یک مرکز تماس دیگر نیاز دارد، وقت برون سپاری به آی وین است.

مهمترین دلایل و مزایای برون سپاری به آی‌وین

وقتی که صفر تا صد ارتباطات به آی وین سپرده می شود

  • آزادسازی منابع داخلی و تمرکز روی هدف اصلی

    وقتی فرمان هدایت ارتباطات به آی وین سپرده می شود، میتوان نیروهایی که بخاطر محدودیت های مختلف، مجبور به انجام امور ارتباطی بودند را با خیال راحت به پوزیشن اصلی شان برگرداند و با تمرکز کامل به سمت اهداف سازمان حرکت کرد. آی وین هم در کنار شماست.

  • انعطاف پذیری

    سالهاست که بزرگترین ارگان ها و سازمان های دولتی تا مجموعه های خصوصی و استارت آپ ها آی وین را به عنوان مرکز تماس اصلی خود انتخاب کرده اند. آی وین مجموعه ی سیالی ست که در هر ظرفی جای میگیرد

  • کاهش هزینه

    حذف کردن هزینه های اضافی برای استخدام نیروی انسانی، هزینه آموزش تک تک کارمندان، هزینه تهیه تجهیزات مورد نیاز و مواد اولیه و… تنها بخشی از نتایج برون سپاری به آی وین است.

  • کمبود نیروی انسانی و منابع مورد نیاز

    با برون سپاری مرکز تماس به آی وین ، شما تمام تیم آی وین و چهار مرکز تماس کشوری اش را استخدام کرده اید. بدون کوچکترین  دغدغه در مورد نیروی انسانی و تامین منابع. هیجان انگیز نیست؟

  • چرا برون سپاری به آی‌وین؟

    آی‌وین ، پیشرو  در صنعت مرکز تماس کشور

    مرکز تماس آی‌وین ، اولین مرکز تماس ابری کشور، با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. علاوه بر اینها، آی‌وین به کمک سامانه ی مدیریت مرکز تماس اختصاصی خود، برون سپاری را به یک راه حل کاملا مطمئن تبدیل کرده است.

  • ما در هر روز حداقل 70 هزار بار سلام می کنیم

    و در هر ماه بیش از دو میلیون بار

    جالب است بدانید مرکز تماس آی‌وین فقط در دو پروژه ی ملّی خود و با بهره گیری از نرم افزار مدیریت مرکز تماس آی‌وین ، بیش از دو میلیون تماس در هر ماه را پوشش می دهد

  • مراکز تماس آی‌وین در کشور

    معماری متمرکز و نیمه متمرکز آی وین

    مرکز تماس آی‌وین با داشتن 4 مرکز تماس مطابق با استانداردهای جهانی در کشور توانسته است به عنوان پیشرو در صنعت مرکز تماس جایگاه خود را حفظ کند. فعالیت متمرکز این مراکز تماس، علاوه بر افزایش یکپارچگی ارتباطی آی‌وین، ثبات و تداوم ارتباطات در موارد بحرانی را نیز به حداکثر رسانده است.

نظر همراهان همیشگی ما از تجربه آی وین

تنها ضامن حیات آی وین ، حس خوب همراهان مان است

آقای مهندس مهدی فلاح

سیستم قدیمی ما در مرکز تماس، هم از نظر نرم افزاری و هم کاربردی، مشکلات زیادی داشت اما با روی کار آمدن سیستم یکپارچه ی آی وین ، علاوه بر حل مشکلات قبلی، فیچرهای منحصر بفرد این نرم افزار امکانات بسیار گسترده ای برای ما بوجود آورده است. گزارشات در لحظه و پشتیبانی شبانه روزی از نقاط قوت تیم آی وین است

آقای مهندس قربانی

تسهیل مدیریت یکپارچه درخواست ها سمت مشتریان، کارشناسان پشتیبانی و تیم فنی، امری مهم بوده که توسط این بستر نرم افزاری به خوبی رعایت شده است.  رابط کاربری این نرم افزار در عین برخط بودن فرآیندهای گسترده، واقعا جذاب و مفهومی است. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این نرم افزار، بومی سازی زیر ساخت ها و فراهم سازی امکان بهره گیری از داشبوردهای مدیریتی با قابلیت اعمال انواع فیلتر گذاری، در سطوح مختلف پروژه ها می باشد. صبر، حوصله، دقت و مسئولیت پذیری مجموعه آی وین، جهت استقرار، توسعه و بهینه سازی این ساختار، ستودنی است

سرکار خانم مقدم

میتونم بگم یکی از بهترین و حرفه ای ترین تجربه پشتیبانی سامانه رو با آیوین تجربه کردم. تیم بسیار خوب و با پشتکار که همیشه در کنارتون هستند. یک نرم افزار که هرآنچه از یک مرکز تماس حرفه ای انتظار دارید رو براتون برآورده میکنه

آقای مهندس شایسته

آنچه که برای من در آی وین دوست داشتنی است، ارتباط با بچه های پشتیبانی است، چه پشتیبانی فنی و چه کارشناسان. در تمام طول شبانه روز پاسخگوی ما هستند. من واقعا خوشحالم که با این تیم همکاری میکنم

سرکار خانم کریمی

ما در همکاری با آی وین یک برون سپاری صفر تا صد را تجربه کردیم. آی وین هم در توسعه زیرساخت ها، راه اندازی و تجهیز مرکز تماس اختصاصی، ارائه پلتفرم مدیریت و از همه مهم تر راه اندازی میزخدمت تخصصی شرکت ملی پخش، خاطره ی بسیار خوبی برای ما بجا گذاشته است