برندگان جایزه بهترین های تجربه مشتری
1172
6 دقیقه

برندگان جایزه بهترین های تجربه مشتری

در حالی که Interactions Live 2021 برای یک سال دیگر بسته شده است ، اما الهام بخشی، هیچ گاه از برندگان امسال جوایز بهترین های تجربه مشتری  که در طول کنفرانس مورد تقدیر قرار گرفتند ، پایان نمی یابد.

با جلب رأی داوران ، هر ساله شرکت هایی ظهور می کنند که خود را در نحوه استفاده از CXone یعنی در در نتیجه گیری و بالا بردن روابط خود با مشتریان متمایز کرده اند.

به ۸ برنده CXone  تبریک می گوییم

امسال ، از مجموع ۱۶ برنده ، هشت نفر از جامعه مشتریانی بودند که قبلا “NICE inContact” بودند ، اکنون NICE CXone هستند و در چهار دسته مختلف گروه بندی می شوند.

بهترین نوآوری CX

  • شهرستان سن دیگو
  • Signify/Webhelp

بهترین اجرای برنامه های تاثیرگذار ابری

  • شورای اوکلند
  • نرم افزار صنایع دیجیتال زیمنس
  • خدمات مالی تویوتا

بهترین نامزدی کارمندان

  • HireRight
  • Nine

تازه کار سال

  • ایکاتو سگوروس

چرا CX Excellence

در حالی که برنامه جوایز برتری ۲۰۲۱ CX عمدتا تحت لوای سابق NICE inContact انجام می شد ، با انتقال به NICE CXone  همان اصول موفقیت و نوآوری اعمال می شود. اگر با جوایز آشنا نیستید ، در اینجا یک معرفی کوتاه ارائه می شود.

برنامه CX Excellence Awards از سازمان ها با استفاده از محصولات و خدمات NICE و / یا NICE CXone برای ایجاد تعاملات خلاقانه و نوآورانه مشتری تجلیل و تقدیر می کند.

فناوری ، محصولات و راه حل های ما ابزارهای گسترده و منحصر به فردی را برای تأثیر مثبت بر عملکرد به مشتریان می دهد و جوایز راهی برای شناخت مشتریانی است که در استفاده از آنها به درجه برتری فوق العاده ای دست یافته اند.

این مراسم به چه صورت انجام می شود؟

نامزدی ها در دسته های خاصی با موضوعات مشترک انجام می شوند: نوآوری ، تحول ابر ، نتایج تجاری – و البته ، تجربه مشتری (CX).

اما داستان های واقعی ، خود سازمان ها هستند – نحوه استفاده از نبوغ ، بینش و تعهد آنها به مجموعه ابزارهای NICE و / یا NICE CXone.

ما خوشحالیم که نگاهی اجمالی به این سازمانها و اینکه چرا پیاده سازی و نتایج آنها به عنوان برندگان جوایز تعالی ۲۰۲۱ CX انتخاب شده اند ، به اشتراک می گذاریم. تبریک به همه!

بهترین جوایز نوآوری CX

این دسته سفر منحصر به فرد پیشگامانی را می شناسد که با پذیرفتن هوش مصنوعی ، شروع به تحول دیجیتال ، پذیرفتن قدرت تجزیه و تحلیل کسب و کار و / یا فرآیندهای اتوماسیون برای دستیابی به نتایج کسب و کار ، تجارت خود را متحول کردند.

بهترین اجرای برنامه های تاثیرگذار ابری

این جایزه از مشتریانی که راه حل های ابری را به کار می گیرند ، فن آوری مبتنی بر ابر را برای دستیابی به اهداف تجاری / تأثیر تجاری ، که از طریق کاهش هزینه ها و بهترین روش ها ، از جمله کارایی گسترده و پذیرش راه حل نشان داده شده است ، تقدیر می کند.

بهترین جوایز فعالیت کارمندان

این دسته مشتریانی را که مشارکت را بهبود بخشیده اند و محیط کار از هر کجا را فعال کرده و در استراتژی های شفافیت ، حفظ و انگیزه برتری نشان می دهند ، می شناسد.

جایزه تازه کار سال

این گروه مشتریانی را معرفی می کند که بهترین روش ها را در زمینه اجرای هر راه حل از نمونه کارها NICE یا NICE CXone در سال ۲۰۲۰ ، نشان دادن برتری در ارتباط با فروشنده و مشارکت و اجرای بهترین روش ها ، از جمله کارآیی عرضه گسترده کالا ، تصویب محصول / راه حل ، و آموزش نمایندگان و کارکنان نظارتی.