استفاده از هوش مصنوعی محاوره ای برای مسیریابی هوشمند

استفاده از هوش مصنوعی محاوره ای برای مسیریابی هوشمند

پتی یان در RingCentral بررسی می کند که چگونه هوش مصنوعی محاوره ای مسیریابی هوشمند را تسهیل می کند.

آیا به دنبال حل سریعتر سوالات مشتریان خود هستید؟

 68 درصد مردم هنگام انتقال تماس خود بین بخش ها اذیت می شوند ، بنابراین آنها را منتظر نگذارید. برای تسهیل مسیریابی هوشمندتر در مرکز تماس خود ، از هوش مصنوعی محاوره ای استفاده کنید.

نحوه کار هوش مصنوعی محاوره ای

هوش مصنوعی محاوره ای با گردآوری هوش مصنوعی (AI) ، پردازش زبان طبیعی (NLP) و رابط کاربری مکالمه کار می کند .

 ارتباط دیجیتالی مراکز تماس را قادر می سازد تا شباهت زیادی به مشارکت انسانی داشته باشد.

این فناوری های هوش مصنوعی می توانند زبان های مختلف و همچنین هدف ، معانی متنی ، انواع پیام (عمومی یا خصوصی) ، فراداده ایمیل و سایر اطلاعات را برای ارائه یک تجربه تماس یکپارچه و هوشمند برای مشتریان شما تشخیص دهند.

علاوه بر این ، فناوری های هوش مصنوعی محاوره ای می توانند هم گفتار طبیعی و عبارات غیر منتظره و هم زمینه را از طریق پاسخ صوتی تعاملی (IVR) درک کنند.

 آنها حتی می توانند احساسات و لهجه ها را نشان دهند ، تا با مشتریان شما بهتر درگیر شوند و به آنها پاسخ دهند.

از رسانه های اجتماعی برای تعامل با مشتریان خود استفاده می کنید؟

 رابط های مکالمه هوش مصنوعی معمولاً شامل قابلیت ادغام با رسانه های اجتماعی مانند مسنجر فیس بوک ، چت بات ها و دستیارهای صوتی مانند Apple Siri ، Alexa و دستیار Google و عوامل مجازی با استفاده از IVR در مرکز تماس شما است.

Chatbot  یا هوش مصنوعی محاوره ای : متصدی  من باید از چه چیزی استفاده کند؟

هم از هوش مصنوعی محاوره ای و هم از چت بات ها می توان برای پاسخگویی دیجیتالی به مشتریان استفاده کرد.

با این حال ، با تقلید از تعاملات انسانی به جای استفاده از پاسخ های ساده سهام ، هوش مصنوعی محاوره ای راهی بسیار پیچیده تر برای تعامل با مشتریان ارائه می دهد.

فن آوری های هوش مصنوعی محاوره ای می توانند یک مکالمه دیجیتالی طبیعی “رفت و برگشت” را از طریق چت موبایل و وب مبتنی بر متن ارائه دهند.

مسیریابی دیجیتال AI و مسیریابی هوشمند چیست؟

پشتیبانی عالی از مشتریان به معنای برخورد سریع با نیازهای مشتریان است.

تماس گیرندگان را مستقیماً با پاسخگویی سریع به سوالات خود از طریق فناوری هوش مصنوعی محاوره ای ، قبل از ناامیدی ، به نمایندگی مناسب هدایت کنید.

مسیریابی هوشمند می تواند از یادگیری ماشینی هوش مصنوعی برای درک خودکار منظور تماس گیرنده یا پیام رسان و هدایت مشتریان از طریق مرکز تماس شما استفاده کند.

مسیریابی دیجیتالی هوش مصنوعی یا مسیریابی هوشمند ، همچنین اطلاعات را جمع آوری می کند تا در هر بار تماس با مشتری سفر شما را بهبود بخشد.

این کار را با تجزیه و تحلیل تعاملات عامل انسانی و یادگیری نحوه تولید پاسخهای بهتر انجام می دهد.

 هرچه تماس های هوش مصنوعی محاوره ای شما از طریق یادگیری ماشین بیشتر شود ، هوشمندتر می شود.

چرا برای تسهیل مسیر یابی هوشمند ، هوش مصنوعی محاوره ای را انتخاب کنیم؟

در یک سیستم سنتی مبتنی بر تلفن ، مشتریان شما مسیر خود را از طریق مرکز تماس شما انتخاب می کنند ، اما وقتی از هوش مصنوعی محاوره ای استفاده می کنید ، این مسیریابی بسیار هوشمندتر است.

 ابزارهای هوش مصنوعی محاوره ای می توانند نیازهای مشتری شما را بهتر پیش بینی کنند ، به عنوان مثال آیا آنها نیاز به فروش یا پشتیبانی دارند و سپس تماس را به سرعت به نمایندگی مناسب هدایت می کنند.

راه های دیگر فن آوری های هوش مصنوعی جهت یابی مسیریابی هوشمند ، بهبود کارایی کسب و کار و همچنین تجربه مشتری ، عبارتند از:

  • افزایش توانایی مشتریان برای خدمات خود ، آزاد کردن نمایندگان برای تماس گرفتن فقط در مواردی که به یک عامل انسانی نیاز است.
  • ادغام کانالهای دیجیتالی و انسانی به صورت یکپارچه ، کاهش رکود و افزایش رضایت مشتری.
  • به مشتریان این امکان را می دهد تا کانال مناسب ترین شیوه زندگی و ترجیحات خود را انتخاب کنند ، از جمله رسانه های اجتماعی ، دستیارهای صوتی و چت بات ها.
  • جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل سفرهای مشتریان ، به منظور افزایش کارایی مرکز تماس شما.

منبع :

https://www.callcentrehelper.com/using-conversational-ai-for-smart-routing-187417.htm